تیاگو سیلوا: در اوج با فوتبال خداحافظی خواهم کرد

تیاگو سیلوا مدافع کهنه‌کار پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل می‌گوید هر زمان احساس کند حضورش به ضرر تیم‌هایی که در آنها بازی می‌کند شده، بازنشسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،تیاگو سیلوا، مدافع کهنه‌کار و 34ساله‌ تیمهای ملی برزیل و پاری سن ژرمن می‌گوید به هیچ وجه مایل نیست مایه سرافکندگی تیم‌هایی که در آنها بازی می‌کند بشود و قصد دارد با الگو گرفتن از زین‌الدین زیدان هر زمان که احساس کرد دیگر به درد تیم‌هایش نخواهد خورد، با فوتبال خداحافظی کند.

 

تیاگو سیلوا که فصل گذشته در لوشامپیونا برای PSG سی و نه بار به میدان رفته در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا هم در هر سه بازی برزیل در مرحله گروهی حضور داشته است. سیلوا با اینکه می‌گوید در آینده نزدیک قصد بازنشستگی ندارد ولی می‌گوید معتقد است یک فوتبالیست باید مثل زین‌الدین زیدان بعد از جام جهانی 2006، در اوج خداحافظی کند.

 

 

تیاگو سیلوا در گفتگو با مجله پاری سن ژرمن در این باره گفت:" امیدوارم بتوانم تا قبل از آنکه پاهایم دیگر از من فرمان نبرند با فوتبال خداحافظی کنم و بازنشسته شوم. چون اصلا دلم نمی‌خواهد در زمین مایه سرافکندگی تیم‌هایم بشوم. دلم نمی‌خواهد روزی بیاید که دیگر در اوج آمادگی نباشم و در دوئل‌ها از بازیکنان حریف شکست بخورم".

 

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" من از اینکه زندگی فوتبالی موفقی داشته‌ام خوشحالم و دلم می‌خواهد در بالاترین سطح ممکن با فوتبال خداحافظی کنم".

 

تیاگو سیلوا در ادامه گفت:" من از نحوه خداحافظی زیدان با فوتبال خیلی خوشم می‌آید. درست بعد از یک جام جهانی موفق. بالاخره یک روز خواهد آمد که من هم تصمیم مشابهی بگیرم".




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10189
اخبار مرتبط

نظرات شما