ووشوکار قم در اردوی مسابقات آسیایی 2019

رئیس هیأت‌ ووشو استان قم گفت: یکی از استعدادها و نخبه‌های ووشو قم با حضور در سومین اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های آسیایی 2019 آماده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جواد محمدزاده  اظهار کرد: بعد از اینکه دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشو جوانان ایران را در راه حضور موفق این تیم در پیکارهای آسیایی 2019 میزبانی کردیم، سومین اردوی این تیم به میزبانی هیأت‌ ووشو استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل اردوی تیم ملی در دو بخش تالو و ساندا، ابراز کرد: مرحله سوم از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی ووشوی جوانان دختر و پسر همزمان در اصفهان و هرمزگان جریان دارد و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، دختران در اصفهان و پسران در بندرعباس برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند.

رئیس هیأت‌ ووشو استان قم با بیان اینکه تیم ووشوی جوانان کشورمان رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا را پیش‌رو دارد، اضافه کرد: این پیکارها روزهای 25 مرداد تا دوم شهریور ماه به میزبانی کشور برونئی برگزار می‌شود و امیدواریم با حضور یک نماینده در اردوی تیم ملی سهمیه این پیکارها نصیب ووشو قم شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم اردوهای آماده‌سازی جوانان ووشوی ایران در هر دو بخش دختران و پسران در حالی برگزار می‌شود که هدایت سانداکاران را امیر اوجاقی با کمک‌ کیوان شیرآقایی و عباس شیبک برعهده دارند، ضمن اینکه در تالوی پسران فرشاد عربی به عنوان سرمربی با کمک علیرضا بهرمن هدایت ووشوکاران را انجام می‌دهند.

محمدزاده بیان کرد: محمدمهدی اکبری‌مقدم که یکی از جوانان مستعد و آینده‌دار ووشو قم محسوب می‌شود، با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی جوانان، به خوبی قابلیت‌های فنی و تکنیکی خود در این رشته را به مربیان تیم ملی نشان داد و حالا امید اول ووشو قم برای گرفتن سهمیه آسیا به شمار می‌رود.

وی در پایان اظهار کرد: اکبری‌مقدم در انتخابی درون اردویی تیم ووشوی پسران ایران، نماینده قم در وزن منهای 56 کیلوگرم بود که با شکست تمامی حریفان خود در جایگاه نخست این وزن ایستاد و امید اول تیم ملی برای حضور در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا به میزبانی برونئی است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10256
اخبار مرتبط

نظرات شما