2 مدال کاراته‌کاهای قم از مسابقات بین‌المللی مالزی

کاراته‌کاهای اعزامی استان قم به پیکارهای 2019 کاراته بین‌المللی مالزی با دست پر و کسب دو مدال طلا و برنز از شرق قاره کهن بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیمی که به نمایندگی از سبک وادوریو کشورمان به رقابت‌های 2019 بین‌المللی مالزی اعزام شده بود در ترکیب خود دو کاراته‌کای قمی به نام‌های صادق سلیمی و اصغر رحمتی داشت و این دو نماینده قم موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره این دوره از مسابقات شدند.

این در حالی است که ششمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته با عنوان جام افسانه به میزبانی مالزی به انجام رسید و تعداد ٦٨٨ کاراته‌کا از کشورهای مالزی، ایران، سوریه، نپال، برونئی، هندوستان، کویت، سنگاپور، اندونزی و پاکستان کوالالامپور برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم کاراته پیام ارتباطات ایران که منتخبی از چهره‌های شاخص سبک وادوریو کاراته بود موفق هب کسب 10 مدال شامل پنج نشان طلا، سه نقره و دو برنز شد، ضمن اینکه در بخش تیمی پس از تیم میزبان روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و تیم برونئی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در حالی که تیم ایران در کومیته انفرادی و کومیته تیمی موفق به کسب پنج مدال طلا شد، دو تن از چهره‌های طلایی این تیم اصغر رحمتی در وزن منهای 84 کیلوگرم و صادق سلیمی در وزن منهای 75 کیلوگرم بودند، ضمن اینکه محمد شیرازی به عنوان سرپرست، محمد بهبودی به عنوان سرمربی و سارا نوروزی به عنوان مربی بانوان در کادر تیم کشورمان حاضر بودند.

موفقیت کاراته‌کاهای قمی در کسب دو مدال از مسابقات بین‌المللی جام افسانه در مالزی در شرایطی رقم خورد که در استان قم بیش از 23 سبک زیر مجموعه هیات کاراته فعالیت می‌کنند و با توجه به جایگاه خوبی که به واسطه حمایت‌های این هیات ورزشی دارند، هر ساله مدال‌های متنوعی از میادین داخلی و خارجی نصب کاراته قم می‌کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10508
اخبار مرتبط

نظرات شما