صالحی: اردوی «ضیافت رضوی» مردادماه با حضور حدود 2 هزار دانشجو برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: اردوی «ضیافت رضوی» از 18 مرداد با حضور نزدیک به 2 هزار نفر از فعالین فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام صالحی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های پیش روی این نهاد برای دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی گفت: ما ناظر به بیانیه گام دوم که یک سند راهبردی و یک مانیفستی برای انقلاب اسلامی به خصوص ناظر به چهل سال دوم است و با توجه به مطالبی که مقام معظم رهبری از نهاد درباره جریان سازی در فضای نخبگانی و دانشگاهی داشتند باید برنامه‌هایی را تدارک می‌دیدیم که یکی از این برنامه‌ها با محوریت تبیین بیانیه گام دوم به‌دور از کارهای کلیشه‌ای در این خصوص و استفاده از ایده‌پردازی است.

وی ادامه داد: در این راستا خود دانشجویان در قالب رویدادهای ایده پردازی و با محوریت شبکه سازی و استمرار این نگاه فعالیت خواهند کرد تا این جریان منتهی شود به اینکه دانشجویان ما ناظر به مسائل دانشگاه، شهر و جامعه بتوانند در مدیریت کشور ایفای نقش کنند.

صالحی تاکید کرد: همچنین ما سعی کردیم در تابستان برنامه‌ای را به عنوان «ضیافت رضوی» تدارک ببینیم و اثربخشی آن راه منتهی به اتمام دوره در تابستان نکنیم بلکه در طول سال بتوانیم از طریق این شبکه‌ها که در بین دانشجویان ایجاد می شود آنها را انسانهای فعال در عرصه حل مسائل دانشگاه شهر و جامعه تعریف کنیم.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: البته این مسئله کار آسانی نیست و در یک بازه زمانی محدود نمی‌شود این کار را کرد ولی ما در تابستان این کار را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه این طرح استمرار کارهای گذشته نهاد هم هست و لزوماً یک کار تاسیسی و ابداعی نیست، اظهار داشت: انشالله از این طرح از 18 مرداد با حضور نزدیک به 2 هزار نفر از فعالین فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11231
اخبار مرتبط

نظرات شما