قهرمانان برون‌مرزی ورزش قم تجلیل می‌شوند

مراسم تجلیل از افتخارآفرینان و مدال‌آوران ورزش قم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ورزشکارانی که در سال 1397 با درخشش در مسابقات کشوری و انتخابی تیم‌های ملی به عضویت نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی در آمده و همراه با تیم‌های ایرانی به مدال‌ برون‌مرزی دست یافته بودند امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش قم با برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سایر مسوولان استانی در کنار روسا، نایب‌رئیسان و دبیران هیات‌های ورزشی و پیشکسوتان و قهرمانان ورزش قم عصر امروز برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 18 امروز در تالار همایش‌های آبفای قم آغاز می‌شود و قرار است از قهرمانان رشته‌های کشتی فرنگی، والیبال نشسته، کاراته، فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین، بسکتبال با ویلچر، پاراتکواندو، فوتبال و فوتسال ناشنوایان، فوتسال، رزمی، تنیس روی‌میز و کوهنوردی تجلیل و قدردانی شود.

همچنین علاوه بر 20 ورزشکار افتخار آفرین قم در میادین برون‌مرزی سال 1397، قرار است با برنامه‌ریزی انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان قم از 14 داور قمی که به نمایندگی از داوران استان قم در رشته‌های کاراته، والیبال، تنیس روی‌میز، بدمینتون، سه‌گانه، بوکس، کشتی، شطرنج، دوومیدانی و کبدی در میادین برون‌مرزی قضاوت کرده‌اند نیز در این مراسم تجلیل شود.

این در حالی است که نام هفت تن از مربیان ورزش قم که در مسابقات آسیایی و جهانی سال گذشته مربیگری تیم‌های ملی اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی را انجام داده‌اند تجلیل و قدردانی شود، ضمن اینکه سه تن از پیشکسوتان ورزش قم که در سال‌های دور برای ورزش این استان در میادین برون‌مرزی افتخارآفرینی کرده‌اند در این مراسم با حضور مسوولان قدردانی خواهند شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11347
کلیدواژه: ورزش مسابقات تقدیر
اخبار مرتبط

نظرات شما