نماینده سابق مجلس در گفتگو با قم فردا:

منافقین در حال بیگاری دادن به کشورهای منطقه هستند/ حضور تأثیرگذار در فضای مجازی استراتژی فعلی این گروهک است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که منافقین در حال بیگاری دادن به کشورهای منطقه هستند، گفت: حضور تأثیرگذار در فضای مجازی استراتژی فعلی این گروهک است.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این منافقین هدفشان براندازی نظام و ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: در سال‌های اخیر به‌خصوص در یک دهه گذشته حمایت‌ها و ارتباط‌های مالی منافقین با برخی از کشورهای منطقه کاملاً آشکارشده است.

وی ادامه داد: درواقع منافقین این روزها در حال بیگاری برای برخی از کشورهای منطقه هستند که ذلت و بیچارگی این گروهک را نشان می‌دهد.

بخشایش با اشاره به تفکرات این گروهک تصریح کرد: اداره کشور به‌صورت مردم محور و برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران این جریان را به مخالفت با جمهوری اسلامی ایران واداشت.

وی ادامه داد: منافقین حکومت را برای خودشان می‌خواهند و اعتقادی به خواست مردم ندارند و همین موضوع منجر به دشمنی این گروهک با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

کارشناس مسائل سیاسی بر ضرورت هوشیاری و آگاهی در مقابل این گروهک تأکید کرد و گفت: هنوز هم در برخی از سازمان‌ها این گروهک نفوذهایی دارد و افرادی هستند که هنوز برای این گروهک در داخل کشور کار می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی جنایت‌های این گروهک علیه ملت ایران را نابخشودنی عنوان کرد و ابراز داشت: ترورهای کورکورانه و اقداماتی که به‌صورت مسلحانه مانند حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران در سال 67 انجام دادند، نشان داد که کشتن انسان‌های بی‌گناه برای این گروهک سهل و آسان است.

وی در پاسخ به این سؤال که استراتژی کنونی این گروهک چیست، گفت: رخنه در فضای مجازی و تأثیرگذاری در بخش‌های مختلف جامعه از این طریق یکی از اهداف این گروهک تروریستی است که در کشورهای مانند آلبانی در حال فعالیت هستند.

بخشایش افزود: البته به این موضوع هم باید اشاره‌کنم که در کل دنیا فضای مجازی در مسیر کنترل دولت‌ها درخواهد آمد و این‌طور نیست که نتوان این فضا را مدیریت کرد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/11401
اخبار مرتبط

نظرات شما