یادداشت؛

غرب؛ مأمنی برای منافقین کوردل

این کشورها نه‌تنها چشم خود را به روی هزاران ترور این گروهک بستند بلکه خود تبدیل به مأمنی برای منافقین شده‌اند که نباید به‌سادگی از کنار آن عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ترور، قتل و خونریزی روشی است که منافقین از سال 60 آن را در دستور کار خود قراردادند و در طی این سال‌ها هرگز نخواستند از این روش خونین خود دست بکشند.

درواقع منافقین بانام سازمان مجاهدین خلق ایران از سال 1344 که پایه‌گذاری شد دست به ترور و خونریزی زدند به‌طوری‌که در سال 1354 برخی از سران ارشد این گروهک اقدام به ترور افراد بانفوذی در این جریان کردند که گرایش‌های مذهبی بیشتری داشتند.

این اختلافات از همان سال‌ها نشان داد که این جریان هدفش سرنگونی و عدم موفقیت هر حکومتی است که بر اساس آموزه‌های دینی و اسلام بر روی کار بیاید، می‌باشد.

منافقین بعد از پیروزی انقلاب به دنبال اسلام مارکسیستی بودند موضوعی که مردم در همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت آن را رد کرده بودند.

به‌هرحال مخالفت امام خمینی (ره) با عقاید انحرافی این جریان و عزل بنی‌صدر چهره‌ای واقعی این جریان را مشخص کرد به‌طوری‌که از همان سال (1360) اقدام به مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی کردند.

در بحبوحه‌ای جنگ تحمیلی و درحالی‌که تمرکز جمهوری اسلامی ایران بر روی مرزها و حمله صدام حسین بود این جریان به‌صورت کورکورانه اقدام به ایجاد ناامنی و ترور در داخل کشور کرد.

آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، شهید رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر، آیت‌الله مدنی، آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی، آیت‌الله اشرفی اصفهانی، شهید لاجوردی و آیت‌الله صدوقی ازجمله شخصیت‌های سرشناسی بودند که توسط این جریان به شهادت رسیدند.

منافقین در سال 61 به عراق روی آوردند و با حضور در این کشور در خط مقدم جنگ علیه ایران اسلامی قرار گرفتند.

بر اساس آماری که خود این جریان منتشر کرده در طی جنگ تحمیلی بیش از 100 عملیات را علیه کشورمان انجام دادند و تعداد زیادی از رزمندگان را به شهادت رساندند.

البته این پایان کار این جریان نبود چراکه وابستگان و نیروهای این جریان در داخل کشور تبدیل به ستون پنجم عراق شدند و صدمات جبران‌ناپذیری را در طول جنگ تحمیلی به کشور وارد کردند.

بعد از پایان جنگ نیز منافقین به راه خود ادامه دادند به‌طوری‌که در اقدامی بزدلانه اقدام به ترور شهید صیاد شیرازی زدند که نشان از عمق کینه‌توزی این جریان دارد.

در یک دهه اخیر نیز این گروهک در ترور دانشمندان هسته‌ای نقش ویژه و فعالی داشت و به‌صورت ویژه با صهیونیست‌ها به همکاری پرداخت.

در سال‌های اخیر حمایت آمریکا از منافقین بارها به‌صورت علنی بیان شد به‌طوری‌که شاهد حضور جان بولتون در گردهمایی سال گذشته این گروهک بودیم که سخن از هدف مشترک علیه ایران داشتند.

نکته قابل‌توجه و تأسف نوع نگاه کشورهای غربی و اروپا به حقوق بشر است به‌طوری‌که این کشورها نه‌تنها چشم خود را به روی هزاران ترور این گروهک بسته‌اند بلکه خود تبدیل به مأمنی برای منافقین شده‌اند و همه نوع امکانات را در اختیارشان قرار می‌دهند که نشان می‌دهد که هدف این کشورها نیز با منافقین در سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشترک است، اتفاقی که مسئولان سیاست خارجی کشورمان نباید به‌راحتی از کنار آن عبور کنند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/11511
اخبار مرتبط

نظرات شما