مدیرعامل کارخانه صنعت ورق آرین پاژ:

خودروسازان داخلی محصولات خود را از خارج کشور تامین می کنند/قم اولین صادرکننده ورق‌های فولادی

یارجانی با اشاره به اینکه تولید ورق‌های فولادی این کارخانه مطابق استانداردهای جهانی است، گفت: از کشور اسپانیا تقاضای همکاری با این مجموعه را دارند اما کارخانه‌های تولید خودرو در داخل ازجمله ایران خودرو و سایپا بسیاری از این محصولات را از کشورهای شرق آسیا وارد می کنند در حالی که این محصولات در این کارخانه تولید می شود.

 محمدمهدی یارجانی مدیرعامل کارخانه صنعت ورق آرین پاژ قم  در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: کارخانه آرین پاژ از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر 50 نفر در بخش های تولید کلاف ها و ورق های فولادی مشغول به کارند، هدف عمده از تأسیس این کارخانه این بوده که استان قم هم در بعد صنعت حضور داشته باشد ، در بعد صنعت فولاد پیشرو بوده  و محصولات مناسبی به بازار کشور عرضه کند.

یارجانی بیان داشت: :این کارخانه  در سال 94 یک بار تا مرز ورشکستگی پیش رفت اما تلاش کردیم با حفظ نیروها فعالیت های تولیدی را ادامه دهیم مجموعه مجدداً احیا شد و در حوزه صادرات و خودکفایی و اشتغال زایی فعال است و تعداد کارکنان نیز 4برابر شده است.

وی گفت: در سطح کشور این مجموعه نخستین صادرکننده ورق‌های فولادی از استان قم بوده است، در حال حاضر بسیاری قطعاتی که وارد می شود در این کارخانه تولید می شود در حالی که تولید ورق های فولادی این کارخانه مطابق استانداردهای جهانی است، متأسفانه تعریف درستی از تولید در کشور وجود ندارد درحالی‌که هدف اصلی در دنیا تولید محور است.
 
مدیرعامل کارخانه صنعت ورق آرین پاژ خاطرنشان کرد: تولید محصولات فولادی با کیفیت برش خورده و اصلاح شده، تولید و توزیع لوله و پروفیل تخصصی خودرو و سایر مصارف ویژه همراه با ارائه انواع خدمات تولیدی، فنی و بازرگانی و لجستیک از جمله فعالیت های این کارخانه می باشد.

وی تصریح کرد: این مجموعه علاوه بر این در تأمین مالی، اعتبارات و مواد اولیه همراه با فروش محصولات شرکت های بزرگ تولیدی ورق های فولادی به ویژه شرکت فولاد غرب آسیا هم اکنون توان کافی جهت انجام کلیه فعالیت های تولید، بازرگانی، مالی و خدماتی شرکت ها و صاحبان صنایع کشور و گسترش تعاملات با فعالان صنعت فولاد را دارد.

مدیرعامل کارخانه صنعت ورق آرین پاژ اظهار داشت: در حالی که از کشورهای مانند اسپانیا تقاضای همکاری با این مجموعه را دارند اما کارخانه‌های تولید خودرو در ایران ازجمله ایران خودرو و سایپا بسیاری از این محصولات را از کشورهای شرق آسیا وارد می کنند در حالی که این محصولات مورد نیاز در صنعت خودرو در این کارخانه تولید می شود متأسفانه صنایع بزرگ شناختی از کارخانجاتی مانند آرین پاژ ندارند.

انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/11780
اخبار مرتبط

نظرات شما