جونیور براندائو به یک شرط پرسپولیسی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مدیران باشگاه پرسپولیس  تهران برای جایگزینی بودیمیر و شریفی به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند تا با آمادگی کامل آماده حضور در رقابت های لیگ برتر شوند و برهمین اساس به دنبال جذب جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی هستند که اکنون به صورت قرضی در تیم گویاس کشورش توپ می زند.

جونیور برای پیوستن به پرپسولیس باید طی روزهای آینده وارد تهران شود و ابتدا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و در صورتی که تست های پزشکی را با موفقیت انجام دهد، مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد با این بازیکن برزیلی انجام خواهد شد.

این بازیکن قامتی ۱۸۷ سانتی متی دارد و در ۵۷ بازی قبلی خود موفق به ثبت ۲۷ گل شده است.

همسر کالدرون در تهران

خبر دیگر اینکه پس از تهیه منزل برای گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس، قرار است همسر او هم به تهران بیاید تا در کنار این مربی آرژانتینی حضور داشته باشد.

طبق هماهنگی‌ها، همسر کالدرون از بوئینس آیرس پایتخت آرژانتین راهی ترکیه شده تا پس از اقامتی چند ساعته در فرودگاه استانبول به تهران بیاید. همسر سرمربی تیم پرسپولیس بامداد فردا وارد تهران خواهد شد.

پس از اینکه کالدرون خانه برانکو را نپذیرفت، سرخپوشان خانه ای در یکی از مناطق تهران برای او پیدا کردند تا به همراه خانواده اش در پایتخت ایران زندگی کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11870
اخبار مرتبط

نظرات شما