مصاف دو قدرت فوتسال جهان در روسیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز یکشنبه در اولین مسابقه خود در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان روسیه از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف تیم قدرتمند و سخت کوش قزاقستان برود.

بازی دو تیم ملی ایران و قزاقستان می‌تواند یکی از دیدار‌های جذاب و هیجانی این مسابقات باشد، زیرا هر دو تیم در رنکینگ جهانی فوتسال جزء ۱۰ تیم برتر دنیا هستند. تیم ملی فوتسال ایران و قزاقستان به ترتیب در رده‌های سوم و هفتم جهان جای دارند و همین جایگاه هر دو تیم در جدول جهانی نشان می‌دهد که هر دو در فوتسال جهان صاحب سبک هستند و رقابت در این مسابقه می‌تواند محک بسیار خوبی برای بازیکنان تیم ملی کشورمان باشد.

فوتسال قزاقستان نه تنها در سطح ملی دارای سبک و ریشه است، بلکه درسطح باشگاهی هم یکی از کشورهای دارای صاحب سبک در فوتسال جهان شناخته می شود. تیم‌های غیرت و اکتوویه از بهترین تیم‌های این کشور هستند. به خصوص تیم غیرت که از معروفترین تیم‌های باشگاهی جهان است و در مسابقات جام باشگاه‌های اروپا هم بازی می‌کند.

 

تیم غیرت آلماتی قزاقستان در ترکیب خود از حسین طیبی بازیکن ارزشمند تیم ملی کشورمان بهره می‌برد و با حضور این بازیکن موفق شده در رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا نتایج درخشانی را کسب کند و خود را در بین چهار تیم برتر اروپا قرار دهد.

تیم غیرت قزاقستان اخیراً در رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم بارسلونا رفت، اما در نهایت نتوانست برابر این تیم موفق باشد و از رسیدن به مرحله پایانی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا باز ماند.

تیم ملی فوتسال کشورمان فردا یکشنبه در اولین مسابقه خود به مصاف تیم قزاقستان می‌رود و بعد از آن باید به ترتیب در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه به مصاف تیم‌های آذربایجان و تیم میزبان یعنی روسیه برود.

 

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و قبل از آغاز این رقابت‌ها، در تورنمنتی چهار جانبه در کشور روسیه به مصاف تیم‌های قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه می‌رود.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خیلی امیدوار است که تیم ملی بتواند در رقابت‌های آستاراخان بهترین نتایج را کسب کند، زیرا تیم ملی فوتسال کشورمان باید اسفند ماه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در کشو ترکمنستان شرکت کند که پنج تیم اول آن مسابقات جواز مستقیم به رقابت‌های جام جهانی لیتوانی را کسب خواهند کرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11940
اخبار مرتبط

نظرات شما