کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از آن‌جایی که امروزه روش‌های تبلیغاتی نسبت به گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند، بازار تبلیغات و پیشی‌گرفتن از رقبا نیز داغ داغ است! البته نمی‌توان گفت که همه روش‌های تبلیغاتی کارآمد و تاثیرگذار هستند بلکه تنها برخی از روش‌های تبلیغاتی هستند که بر روی رشد و توسعه یک کسب‌وکار یا برند تاثیر بسزایی دارند. ویژگی مشترکی که بین تمامی روش‌های تبلیغاتی موثر وجود دارد این است که یک برند، محصولات یا خدمات آن را برای همیشه در ذهن مشتریان ثبت می‌کنند. اما چگونه؟ یکی از روش‌های تبلیغاتی که موجب می‌شود برند یا محصولات شما برای همیشه در ذهن مشتریانتان نقش ببندد به گونه‌ای که آن‌ها هیچ‌وقت کسب‌وکار شما را فراموش نکنند، ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریانتان است. توجه داشته باشید هدایای تبلیغاتی به این دلیل که پرکاربرد هستند و مشتریان می‌توانند اکثر مواقع از آن‌ها استفاده کنند موجب می‌شوند که برند و محصولات شما در ذهن آن‌ها بماند و هر بار که از هدایای تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند به یاد محصولات یا خدماتی که برند شما ارائه می‌دهند بیافتند.

بنابراین هدایای تبلیغاتی برای همیشه شما و کسب‌وکارتان را در ذهن مشتریانی که دارید نگه می‌دارند. فراموش نکنید که ماندن در ذهن مشتریان یکی از مهم‌ترین گام‌های موفقیت در هر کسب‌وکار است چراکه موجب توسعه و گسترش برند شما می‌شود. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی که مشتریان شما را همیشه به یاد برند شما می‌اندازد آشنا کنیم.

لباس کار تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین وسایلی که در محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرد، لباس کار است. بنابراین شما با چاپ نام شرکت و لوگوی خود بر روی لباس کار و هدیه دادن آن به مشتریانتان می‌توانید کاری کنید تا هر بار که آن‌ها از لباس کار تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند به یاد برند، محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید بیافتند. علاوه‌بر این افراد دیگری هم لباس کار تبلیغاتی را به تن کارکنان یک شرکت یا کارخانه مشاهده می‌کنند و ناخودآگاه با برند شما آشنا شده و به آن جذب می‌شوند.
لباس کار تبلیغاتی به سه شکل: بلوز و شلوار، کاپشن و شلوار و لباس کار یکسره طراحی و تولید می‌شود. جنس لباس کارهای تبلیغاتی از نوع پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت و یا ترکیبی از تمامی این مواد است.
  • کاربردهای لباس کار تبلیغاتی
تبلیغات برند شما در فضایی مانند یک سازمان یا یک شرکت که تعداد کارمندان بالایی در آنجا مشغول به کار هستند و همچنین تعداد افراد زیادی به آن محیط رفت و آمد دارند می‌تواند یک فرصت طلایی برای شما باشد. شما می‌توانید از این فرصت طلایی با هدیه دادن لباس کار تبلیغاتی به کارمندان آن شرکت یا سازمان استفاده کنید چراکه تعداد افراد زیادی هر روز لوگو و نام شرکت شما را که بر روی لباس‌های کار تبلیغاتی چاپ شده است مشاهده می‌کنند از این‌رو کسب‌وکار یا برند شما در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرد و در ذهن همه آن‌ها نیز باقی خواهد ماند.

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی یکی از انواع لباس کار تبلیغاتی است که از محبوبیت بالایی در بین هدایای تبلیغاتی برخوردار است. شما میتوانید با چاپ نام و لوگوی شرکت خود بر روی تیشرت تبلیغاتی و ارائه آن به مشتریانتان کسب و کار خود را در معرض دید قرار دهید. چراکه کارمندان برخی از شرکت ها، رستوران ها و حتی فست فودها از تیشرت های تبلیغاتی استفاده میکنند و موجب میشوند سایر مردمی که به محل کار آنها رفت و آمد دارند نیز نام و لوگوی شرکت شما را بر روی تیشرت های تبلیغاتی ببینند و از این طریق با کسب‌و‌کار یا برند شما آشنا شوند.
  • کاربردهای تیشرت تبلیغاتی
علاوه‌بر اینکه می‌توانید تیشرت‌های تبلیغاتی را به مشتریان خود هدیه بدهید می‌توانید به کارکنان یا کارمندان خود نیز بدهید تا آن‌ها با پوشیدن تیشرت‌های تبلیغاتی، کسب‌و‌کار یا برند شما را تبلیغ کنند و در معرض دید قرار دهند. علاوه‌بر این می‌توانید از کارمندان و کارکنان خود بخواهید تیشرت‌های تبلیغاتی را در سمینارها، همایش‌ها و جلسات بپوشند تا سایر افرادی که در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند با کسب‌و‌کار شما آشنا شوند.        

بج سینه تبلیغاتی


بج سینه یکی دیگر از پرکاربردترین و البته شیک‌ترین هدایای تبلیغاتی است که به نام‌های گل سینه یا آرم سینه نیز مشهور است. درواقع کارمندان و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌ها در جلسات کاری، سمینارها و همایش‌ها برای اینکه نام و لوگوی شرکتی که در آن فعالیت دارند را به نمایش بگذارند و به نوعی آن برند را تبلیغ کنند، از بج سینه تبلیغاتی بر روی کت یا لباس خود استفاده می‌کنند.
  • کاربردهای بج سینه تبلیغاتی
بج سینه در ابعاد 2 در 2 سانتی‌متری طراحی و تولید می‌شود که نشان‌دهنده نام و لوگو شرکت شماست. بج سینه جهت تبلیغات یک برند به عنوان یک نشان بر روی کت یا لباس کارمندان و نمایندگان و به ویژه مدیران یک شرکت قرار می‌گیرد و از این لحاظ بسیار شیک و منحصربه‌فرد است. بج سینه علاوه‌بر اینکه کاربرد تبلیغاتی دارد برای متحدالشکل کردن لباس‌های کارمندان و نمایندگان یک شرکت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.


درصورتی که قصد دارید برای هدیه دادن به مشتریانتان از هدایای تبلیغاتی لباس کار تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی و بج سینه تبلیغاتی استفاده کنید می‌توانید به مجموعه تبلیغات سهیل مراجعه کنید و سفارش خود را در زمینه انواع هدایای تبلیغاتی با بهترین دوخت و باکیفیت‌ترین متریال، ثبت کنید. مجموعه تبلیغات سهیل با برخوردار بودن از کادری مجرب باکیفیت‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. آدرس و شماره‌های تماس این مجموعه به شرح زیر است:
  • آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی،کوچه مشیر الخلوت غربی،کوچه خوئی، پلاک 5 ، واحد 2
  • شماره تماس دفتر فروش: 021 33910568
شماره تماس‌های کارگاه چاپ: 021 36055998 - 021 55588457



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12026
اخبار مرتبط

نظرات شما