۱۰ فوتبالیست پرطرفدار در اینستاگرام را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

«اینستاگرام» امروزه به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شده است. با رشد روزافزون اینستاگرام و افزایش مخاطب‌های آن، بسیاری از افراد مشهور جهان در این شبکه اجتماعی عضو شدند و حساب کاربری ویژه خود را افتتاح کردند. البته هنوز مشخص نیست که پیوستن افراد مشهور به این شبکه اجتماعی عامل محبوبیت و موفقیت آن شده و یا موفقیت اینستاگرام باعث شد که افراد مشهور به این شبکه اجتماعی بپیوندند. اما موضوع مشخص، این است که این دو شرایط توامان بوده‌اند و در سراسر جهان، زمانی یک شبکه اجتماعی به شهرت می‌رسد که قدرت و کارایی داشته باشد. کارایی بالای این شبکه‌ها به دست مدیران و سازندگان آن‌ها و قدرت آن‌ها به دست عضویت افراد مشهور در این شبکه‌ها ایجاد می‌شوند.

اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی رتبه‌بندی‌های خاص خود را دارد، رتبه‌بندی‌هایی که نشان می‌دهد هرکدام از حساب‌های این شبکه چه جایگاهی دارند. یکی از این رتبه بندی‌ها بر اساس میزان «فالوور» یا همان دنبال‌کننده صورت می‌گیرد. این ملاک با شهرت یک فرد ارتباط مستقیم دارد، به این شکل که هرچه فرد در سطح جهان سرشناس‌تر باشد طبیعتا تعداد افرادی که تمایل دارند در جریان تصاویر و ویدئو‌های اشتراکی او قرار بگیرند بیشتر خواهند بود.

عده‌ای از مشهورترین افراد جهان که در شبکه‌های اجتماعی دنیا از جمله اینستاگرام دنبال‌کننده‌های بسیاری دارند، فوتبالیست‌ها هستند. این ورزشکاران به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم برقرار می‌کنند و البته به دلیل محبوبیتی که ورزش فوتبال در سطح جهان دارد، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کنند. طرفداران با این شبکه اجتماعی می‌توانند نگاهی به زندگی افراد مشهور و مورد علاقه خود بیندازند. البته بازیکنان فوتبال در ابتدا با شبکه اجتماعی توییتر شروع به ارتباط مجازی با هوادارانشان کردند، اما اکنون حضور پررنگی در سکوی محبوب اشتراک گذاری تصویر در اینستاگرام دارند.

در این گزارش می‌توانید پرطرفدارترین فوتبالیست‌ها در شبکه اینستاگرام را بشناسید.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۱- کریستیانو رونالدو

حتی اگر هوادار فوتبال هم نباشید این سوپراستار را می‌شناسید. رونالدو بازیکن پرتغالی تیم یوونتوس با بیش از ۶۷۰ گل در تیم ملی و باشگاهی یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان محسوب می‌شود. او در اینستاگرامش هر چیزی را که هوادارانش تمایل دارند درباره آن بدانند پست می‌کند. از تصاویر خانوادگی تا غذایی که می‌خورد و مارک‌هایی که تبلیغ می‌کند. کریستیانو رونالدو، بازیکنی است که فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۰۲ از تیم B اسپورتینگ پرتغال آغاز کرد. سپس بازی‌های خیره کننده او باعث شد که الکس فرگوسن بزرگ، وی را به منچستر یونایتد بیاورد و دوران درخشش رونالدو را کلید بزند.

رونالدو در اینستاگرام با داشتن ۱۴۰ میلیون دنبال‌کننده به نخستین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که کریستیانو رونالدو تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۲۳۴۴ عدد است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۲-نیمار

نیمار فوتبالیست با تکنیک برزیلی و مهاجم فعلی پاری سن ژرمن نیز بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شد. نیمار در اینستاگرام با داشتن ۱۰۱ میلیون دنبال‌کننده به دومین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که نیمار تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۴۲۲۱ عدد است و تصاویر و ویدئو‌های اشتراکی او به طور میانگین ۲ میلیون «لایک» و ۴۰ هزار کامنت می‌گیرد. در حال حاضر عدد ۲، رتبه محبوبیت ستاره سابق بارسلونا و فعلی پاری‌سن‌ژرمن در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۳-لیونل مسی

اگر کریستیانو رونالدو را می‌شناسید به احتمال زیاد در مورد لیونل مسی هم اطلاعات دارید، چون این دو بازیکن رقیب سرسخت یکدیگر محسوب می‌شوند. آن‌ها دو بازیکن برتر نسل خود هستند. لیونل مسی فوتبالیست حرفه‌ای آرژانتینی است که در باشگاه بارسلونا بازی می‌کند. وی بیش از ۶۰۰ گل ملی و باشگاهی در کارنامه کاری خود دارد و اخیرا نیز برای ششمین بار برنده توپ طلا شد.

مسی در اینستاگرام با داشتن ۹۷.۶ میلیون دنبال‌کننده به سومین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که لیونل مسی تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۳۳۳ عدد است. در حال حاضر عدد ۳، رتبه محبوبیت این مهاجم سرشناس بارسلونایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۴-دیوید بکهام

دیوید بکهام یکی از نمادین‌ترین نام‌های دنیای فوتبال است. او یک فوتبالیست حرفه‌ای بازنشسته انگلیسی است که در باشگاه‌هایی، چون منچستر یونایتد، پرستون نورس اند، رئال مادرید، میلان، لس آنجلس گلکسی، پاری سن ژرمن و تیم ملی انگلیس خوش درخشید. وی در سال ۲۰۱۳ پس از ۲۰ سال بازی حرفه‌ای خداحافظی کرد.

بکهام در اینستاگرام با داشتن ۵۰.۵ میلیون دنبال‌کننده به چهارمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که دیوید بکهام تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۸۵۵ عدد است. در حال حاضر عدد ۴، رتبه محبوبیت این فوتبالیست صاحب سبک و افسانه‌ای جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۵-خامس رودریگز

«خامس رودریگز» فوتبالیست ۲۸ ساله کلمبیایی است. درخشش خامس از سال ۲۰۱۴ و مسابقات جام جهانی این سال آغاز شد. او پس از پایان این مسابقات با قیمتی معادل ۶۳ میلیون پوند به یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های جهان یعنی رئال مادرید پیوست. پس از سال ۲۰۱۴ شهرت خامس روزبه‌روز افزایش یافت تا جایی که اکنون وی به یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان تبدیل شده است.

رودریگز در اینستاگرام با داشتن ۳۹.۹ میلیون دنبال‌کننده به پنجمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که خامس رودریگز در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۸۰۲ عدد است در حال حاضر عدد ۵، رتبه محبوبیت این بازیکن جوان و آینده دار تیم رئال مادرید انگلیس در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۶-رونالدینیو

وقتی در ذهنمان فهرستی از بزرگترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران را مرور می‌کنیم، قطعا نام شاعر فوتبال، رونالدینیو نیز به میان می‌آید. او فوتبالیست سابق و حرفه‌ای برزیلی و سفیر باشگاه اسپانیایی بارسلونا است. با وجود اینکه او بازنشسته شده، اما همچنان در تیم‌های نه چندان مطرح بازی می‌کند. ملی پوش سابق برزیل بخش عمده کار خود را در باشگاه‌های اروپایی، چون پاری سن ژرمن، بارسلونا و آس میلان گذراند.

رونالدینیو در اینستاگرام با داشتن ۳۶.۲ میلیون دنبال‌کننده به ششمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که رونالدینیو در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۲۱۲۰ عدد است در حال حاضر عدد ۷، رتبه محبوبیت این اسطوره برزیلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۷-گرت بیل

یکی از استعداد‌های نوظهور جهان فوتبال پس از رونالدو و مسی، گرت بیل است. او یک فوتبالیست حرفه‌ای اهل ولز است که در باشگاه رئال مادرید توپ می‌زند. مهارت و شهرت او در زدن ضربات ازاد و دریبل فوق العاده مقابل مدافعان حریف است. گرت بیل در اینستاگرام با داشتن ۳۵.۹ میلیون دنبال‌کننده به هفتمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که گرت بیل در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۷۳۲ عدد است در حال حاضر عدد ۶، رتبه محبوبیت این ستاره تیم کهکشانی‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۸-زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست حرفه‌ای سوئدی که در حال حاضر در تیم اس آنجلس گلگسی بازی می‌کند. او یک گلزن پر کار است که بیشتر به خاطر تکنیک، خلاقیت و قدرت و توانایی‌هایش در ضربات شهرت یافته است. وی تاکنون بیش از ۵۰۰ گل برای باشگاه‌ها و تیم ملیش به ثمر رسانده است. ابراهیموویچ در سال ۲۰۱۳، توسط گاردین به عنوان سومین بازیکن برتر جهان بعد از رونالدو و مسی قرار گرفت.
زلاتان ابراهیموویچ در اینستاگرام با داشتن ۳۵ میلیون دنبال‌کننده به هشتمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که زلاتان ابراهیموویچ در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۴۹۹ عدد بوده و در حال حاضر عدد ۸، رتبه محبوبیت این ستاره سوئدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۹-مارسلو

مارسلو بازیکن حرفه‌ای و ملی پوش برزیلی که در تیم باشگاهی رئال مادرید توپ می‌زند. او غالبا با روبرتو کارلوس مقایسه می‌شود و به دلیل دفاع چپ شگفت انگیزش وارث کارلوس شمرده می‌شود. مارسلو در اینستاگرام با داشتن ۳۱.۷ میلیون دنبال‌کننده به نهمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که مارسلو در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۱۸۴۵ عدد است در حال حاضر عدد ۹، رتبه محبوبیت این ستاره برزیلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

۱۰ فوتبالیست پر طرفدار در اینستاگرام را بشناسید


۱۰-لوئیس سوارز

لوئیس سوارز ملی پوش اروگوئه‌ای تیم بارسلونا است. وی بیش از ۴۰۰ گل را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. لوئیس سوارز در اینستاگرام با داشتن ۲۹.۵ میلیون دنبال‌کننده به دهمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. تعداد پست‌هایی که لوئیس سوارز در صفحه شخصی خود منتشر کرده ۴۵۹ عدد است در حال حاضر عدد ۱۰، رتبه محبوبیت این ستاره اروگوئه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12129
کلیدواژه: رونالدو نیمار مسی
اخبار مرتبط

نظرات شما