۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری قم برای جابه‌جایی زائران اربعین اعزام می‌شوند

شهردار قم با بیان اینکه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از شهر قم برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی اعزام می‌شوند، گفت: این اتوبوس‌ها در حدفاصل مهران تا خط صفر پایانه مرزی در جهت ارائه خدمات به زائران مستقر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

سید مرتضی سقائیان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به خدمات ویژه شهرداری در مراسم اربعین اظهار داشت: قرار بر این شده که در اربعین بین 70 تا 100 دستگاه اتوبوس برای حمل زائرینی که قصد رفتن به کنگره جهانی را داشته، شهرداری خدمات ارائه کند.

وی افزود: این کار را سال گذشته با 70 دستگاه اتوبوس انجام دادیم و امسال به دلیل پیش‌بینی حضور جمعیت بیشتری از هم‌وطنان در این آئین دینی، پیش‌بینی‌شده که این 70 دستگاه تا 100 دستگاه افزوده شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها در قالب کاروانی با نام حضرت معصومه (س) از مقابل شهرداری قم به مقصد مهران اعزام می‌شوند تصریح کرد: قرار شده اتوبوس‌ها در حدفاصل مهران تا خط صفر پایانه مرزی در جهت ارائه خدمات به زائران مستقر شوند.

وی تأکید کرد: تست فنی از کلیه اتوبوس‌ها به‌عمل‌آمده و نواقص آن‌ها رفع گردیده است اما در عین‌حال،‌ کاروان اعزامی، توسط ماشین تعمیرکار سیار و اکیپ کامل فنی و واحد گشت و اکیپ بازرسی اتوبوسرانی و نیروهای ستادی و اتوبوس سیار همراهی خواهد شد.

سقائیان نژاد با بیان اینکه شهر قم در ایام اربعین پذیرای زوار داخلی و خارجی کنگره عظیم اربعین است، ابراز کرد: بیش از 1500 نفر از نیروهای بخش‌های مختلف شهرداری در این ایام در مناطق هشتگانه آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

وی با تأکید بر همکاری شهرداری قم در طول مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی یادآور شد: شهرداری قم در پنجمین سال حضور خود در مسیر راهپیمایی نجف به کربلا، از عمود 1070 اقدامات نظافتی و خدماتی انجام می‌دهد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12160
اخبار مرتبط

نظرات شما