واکنش دبیر مجمع عدالتخواه دانشگاه تهران به اظهارات معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران به توئیت اخیر معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی اسکندری دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران به توییت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور واکنش نشان داد.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشته که: « ای کاش کسی چند نفری که خود را نماینده تشکلهای دانشجویی معرفی می کردند و امروز برای امر دیگری آمده بودند توجیه می کرد که چند روزی زودتر آمده اند و ۱۶ آذر زمان چنین سخنانی است گرچه رییس جمهور تاکید کرد در آن روز شنونده سخنان دانشجویان منتقد خواهد بود.»

وی در پاسخ به توئیت تاکید کرد: بزرگوار یا در جلسه نبودید یا گوش نمی‌دادید چون در غیر این صورت باید می‌شندید که سخنرانان محترم یا در حال چاپلوسی بودند یا سخیف ترین مطالبات صنفی شان را مطرح می‌کردند.

اسکندری ادامه داده است: وزرای محترم هم که جوری گزارش می‌دادند خدمت رییس جمهور که گویا در طول سال وقت دیگری را برای صحبت با ایشان ندارند.

وی خطاب به معزی اضافه کرده است: همین تعریف فاجعه بارتان از فضای علمی است که این بلاها را بر سر کشور آوردید. اما دوما ما حداقل طبق قانون خودتان نمایندگی بیست درصد دانشجویان دانشگاه را داریم اما آن بزرگواری را که فرمایشی آورده بودید که بعنوان نماینده دانشجو ها صحبت کند اگر توانستید پنجاه نفر پیدا کنید که قبول کنند آن خانم نماینده شان است...!»




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12682
اخبار مرتبط

نظرات شما