راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ مردمی است/ دانشگاه‌ها ابعاد آن را تشریح کنند

نماینده مردم فردوس در مجلس گفت: راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ مردمی است که از فطرت پاک انسانی برخاسته و لازم است تا مراکز دانشگاهی و حوزوی ما روی ابعاد مختلف آن کار و برای مردم تبیین کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی پرشور اربعین گفت: این راهپیمایی یک حرکت اجتماعی جدید است که پشتوانه آن ارزش‌های غنی اسلامی و از قوام کافی برخوردار است.

وی افزود: رسانه‌های استکبار در صدد هستند تا این حرکت عظیم و پرشور مردمی را محدود کنند تا ظهور و بروز نداشته باشد، اما با وجود تمام تبلیغات رسانه‌های دشمن راهپیمایی اربعین در سطح جهان خود را نشان داده و از سراسر جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان حتی از اروپا و آمریکا در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

نماینده مردم فردوس در مجلس اظهار داشت: این راهپیمایی یک حرکت پرشور مردمی است که توسط هیچ دولت و حکومتی هدایت نمی‌شود و برخاسته از دل مردم است.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌راهپیمایی اربعین به گونه‌ای است که هرچه دشمنان بخواهند آن را مستتر کنند و بپوشانند، خود را به جهان نشان می‌هد؛ چراکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در این راهپیمایی فضای بی‌نظیری وجود دارد که از فطرت پاک انسانی برخاسته است.

وی افزود: افزایش جمعیت در راهپیمایی اربعین نشان‌دهنده گسترش و توسعه این حرکت است و این راهپیمایی و این حرکت مردمی به تجمع نیروهای مسلمان تبدیل شده است.

نماینده مردم فردوس در مجلس اظهار داشت: فضای حاکم بر راهپیمایی اربعین باید در ابعاد مختلف گسترش پیدا کند و ما در دیگر عرصه‌ها نیز مانند عرصه اقتصادی باید شاهد هماهنگی و یکپارچگی بین مسلمانان و آزادگان جهان باشیم.

نماینده مردم فردوس در مجلس در پایان گفت: راهپیمایی اربعین خود یک دایره‌المعارف است و یک حرکت جهانی را می‌تواند رقم بزند و همان طور که گفتم مراکز دانشگاهی، فرهنگی و حوزوی ما باید ابعاد این حرکت را شناسایی و گسترش داده و برای مردم تبیین کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12876
اخبار مرتبط

نظرات شما