آزمون جدی استاندار قم؛

ایا اتفاقات زمان صالحی منش تکرار می شود؟

تمام بحث ها بر سر نحوه اجرایی یک پروژه است که ترکشش پروژه های دیگر شهری را نیز گرفته است؛ پروژه ای در منطقه ای سه شهرداری و در خیابان امام خمینی (ره) که قرار است گره ترافیکی این خیابان را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  " حتی اگر یک روز هم از دوره مدیریتم باقی‌مانده و مدیری هم سو با برنامه‌های من ‌نباشد در تغییرش درنگ نخواهم کرد" این بخشی از اظهارات سرمست استاندار قم در ماه‌های اول حضورش در استانداری قم است که از همان روزهای اول نشان داد که می‌خواهد قاطعانه برنامه‌هایش در استانداری قم را عملیاتی کند اما اتفاقات اخیر تا حدودی این قاطعیت را زیر سؤال برده است.

اتفاقاتی که بار دیگر دوران مدیریت صالحی منش در استانداری قم و اختلافش با بنایی معاون امنیتی و سیاسی‌اش را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

تمام بحث‌ها بر سر نحوه اجرایی یک پروژه است که ترکشش پروژه‌های دیگر شهری را نیز گرفته است؛ پروژه‌ای در منطقه‌ای سه شهرداری و در خیابان امام خمینی (ره) که قرار است گره ترافیکی این خیابان را حل کند.

شورای شهر و شهرداری بر اساس طرحی که به تصویب رسانده و موافقت‌های لازمه را نیز در مراجع بالادستی مانند شورای ترافیک و.. گرفته‌اند در نظر دارند پروژه‌ای را در تقاطع این خیابان و کیوانفر ایجاد کنند اما در این میان بهشتی معاون عمرانی استانداری مخالف نحوه اجرای آن است و معتقد است باید مسیر زیرگذر پروژه از سمت خیابان کیوانفر شد.

اما ماجرا این پروژه زمانی جالب‌تر شد که شورای حل اختلاف استان رأی بر اجرای آن داده و آن طوری که اعضای شورای شهر مطرح می‌کنند شخص استاندار نیز بر اجرای طرحی که شورای شهردارند، تأکید کرده است.

نکته جالب‌تر این‌که بهشتی معتقد است اجرای این پروژه در تقاطع خیابان کیوانفر و هفت‌تیر برای حل مشکلات ترافیکی شهر بهتر است!

حال این‌که بر اساس نظر شهرداری و شورای شهر این کار هزینه‌های سرسام‌آوری را به مدیریت شهری آن‌هم در شرایط بد اقتصادی تحمیل می‌کند و از سوی دیگر این کار طرحی که شهرداری برای بلوار زینبیه دارد را  به‌طورکلی از بین می‌برد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا نظر بهشتی در این طرح نهایی و عملیاتی می‌شود یا نظر مدیریت شهری و کارشناسان اما هر چه که هست اختلافات فعلی مدیریت شهری با معاونت عمرانی استانداری می‌تواند جدی‌ترین آزمون استاندار قم باشد که می‌تواند در ادامه کار وی تأثیر بسزایی داشته باشد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/13163
اخبار مرتبط

نظرات شما