نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

راهپیمایی 13 آبان در امتداد پیاده‌روی اربعین است/استکبار در سراشیبی سقوط است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دین را این‌گونه می‌شناسیم که در روز اربعین با حرکت و راهپیمایی تولی خودمان را به نمایش می‌گذاریم و در 13 آبان تبری و انزجار خودمان علیه طاغوت را اثبات می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جمع راهپیمایان 13 آبان قم اظهار کرد: خداوند را به خاطر داشتن مردمی که از ولایتمداری کوتاه نیامدند و چهل سال است عمل و تلاش می کنند که جان، سر و فرزند و هر آنچه را که دارند برای انقلاب فدا کنند شاکر هستیم از مردم قم به خاطر پیشتاز بودن در انقلاب و نگهداری از انقلاب و داشتن بصیرت انقلابی تشکر می کنیم.

13 آبان در امتداد اربعین

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 13 آبان روز تجلی یکی از ارکان انقلاب است که ریشه در هویت دینی و آیات قرآن دارد 13 آبان روز تبری از دشمنان اسلام است  دین را این‌گونه می شناسیم که در روز اربعین با حرکت و راهپیمایی تولی خودمان را به نمایش می گذاریم و در 13 آبان تبری و انزجار خودمان علیه طاغوت را اثبات می کنیم.

وی افزود: 13 آبان نشان می دهد دینی که فقط اهل عبادت باشد اما اهل مبارزه با طاغوت نباشد و کفر ستیزی نداشته باشد اسلام ناب نیست ما پیرو قرآنی هستیم که به ما دستور داده انزجار خود را نسبت به طاغوت ابراز کنیم.

مرگ بر آمریکا همان لبیک یا حسین است

حاجی صادقی تصریح کرد:  همان ثواب و پاداشی و اثری که شرکت در پیاده روی اربعین دارد شرکت در راهپیمایی 13 آبان نیز دارد فریاد مرگ بر آمریکا در 13 آبان همان شعار لبیک یا حسین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما دینی داریم که با ظالم نمی سازد، با آمریکا، با استکبار و با آل سعود خائن نمی سازد دینی که هم ظلم ستیز است هم عدالت گستر است، دشمنی استکبار با ما به خاطر ولایت است به خاطر امام حسین(ع) و دین است.

نسل جدید انقلاب وارثان خوبی برای شهدا هستند

وی تأکید کرد: به لطف‌اللهی مردم ایران ثابت کردند قدرت استکبار توانایی مقابله با آن‌ها را ندارد، استکبار ببیند که نسل جدید انقلاب چگونه در سنگر نشینی انقلاب همانند نسل اول هستند و بلکه محکم‌تر و با بصیرت تر از نسل اول ایستاده‌اند ببینند این جوانان، نوجوانان و فرزندان انقلاب باوجود همه تهاجم های فرهنگی و توطئه ها وارثان خوبی برای شهدا هستند و خون شهدا را پاس می دارند.

حاجی صادقی ادامه داد:  منطق ما در استکبارستیزی بسیار قوی است، رهبر انقلاب بعد از امام بهترین وارث امام بود، رهبر انقلاب 40 سال در مقابل همه فتنه ها، توطئه ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی این انقلاب را پاسداری کردند مسئولین و مردم همیشه در صحنه و همه آن‌ها که به برکت خون شهدا در پست های مدیریتی هستند یک وظیفه بیشتر ندارند و آن هم فهمیدن نظرات رهبر انقلاب و اینکه در عمل به مواضع رهبر ثابت قدم باشند.

مگر می شود حسینی بود و با آمریکا کنار آمد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به ما می گویند از مظلومین عالم حمایت نکنید از حزب الله و انصار الله حمایت نکنید به کوری چشم دشمنان و استکبار امروز همه صحنه های انقلاب و همه صحنه های مقاومت به پیروزی های بسیاری رسیده است ما پیرو آن امامی هستیم که با صراحت فرمود از من می خواهید با یزید کنار بیایم من این کار را نمی کنم.

وی عنوان کرد: مگر می شود حسینی بود و با آمریکا کنار آمد مگر می شود پیرو امام حسین(ع) بود  و در برابر ظلم ، ستم و جنایت های استکبار ساکت بود مگر می شود دین‌دار بود  اما در برابر ستمگری‌ها بی تفاوت بود ما پیرو امامی هستیم که در برابر انبوه دشمنان فریاد هیهات منه الذله سر داد.

حاجی صادقی تصریح کرد: امام خمینی (ره) این را به ما یاد داد جنگ ما جنگ حق و باطل است و تمام شدنی نیست جنگ ما جنگ ایمان و رذالت است و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکر هستیم که در 13 آبان سال 98 شاهد افول و شکست استکبار هستیم امروز ملت ایران پیروز است چون دستور امام را عمل کردند و سنگرهای کلیدی جهان را فتح کردند سنگرهای کلید جهان قلوب ملت هاست که ملت ایران آن را فتح کردند امروز همه ملت ها فهمیدند  آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به تدریج دولت ها هم به این نتیجه رسیده‌اند اما شجاعت گفتن آن را ندارند.

استکبار در سراشیبی سقوط است

وی گفت: امروز مرگ استکبار فرارسیده است و در سراشیبی سقوط قرارگرفته است فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران جواب داد و به زودی مرگ استکبار و آمریکا را خواهیم دید.

حاجی صادقی گفت: آن‌هایی که سخن از مذاکره می گویند و فرزندان انقلابی را اهل تقابل می دانند باید بدانند این مردم و جبهه انقلاب با همه ملت ها و دولت ها اهل تعامل هستند اما با شیطان تعامل نمی کنند و این دستور قرآن است قرآن فرموده اگر با دشمن تعامل کردید شما از ما نیستید و عزت به دست نمی آورید عزت را خداوند می دهد، ما اهل تعامل هستیم البته نه تعامل از موضع ذلت، مسئولین این مردم را دارند چه نیازی به مذاکره با کدخدایی که مشکلات داخلی خودش را هم نمی تواند حل کند دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب ایستاده است و به پیش می رود و مرگ تدریجی استکبار فرا سیده است، نسل جدید انقلاب ثابت کردند که به فرمان رهبر انقلاب با تمام وجود وفادار هستند و با روحیه انقلابی و شجاعت بیشتر در پیروی از رهبر انقلاب و بصیرت در سنگر نشینی انقلاب پشت به شهدا نمی کنند دشمن برای نسل جدید انقلاب نقشه دارد اما این نقشه ها به جایی نمی رسد و دشمن این آرزو را که رهبر انقلاب تنها ماند را به گور خواهند برد.


انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/13185
اخبار مرتبط

نظرات شما