3 پیروزی بانوان تیرانداز قم در مسیر صعود به لیگ برتر

بانوان تیرانداز استان قم در مسیر صعود به رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در مقابل حریفان خود موفق به کسب سه پیروزی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیمی که امسال در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور به نمایندگی از استان قم شرکت کرده، ترکیبی از استعدادها و تیراندازان نخبه بومی است که در هفته‌های سوم و چهارم این فصل موفق به کسب نتایج درخشان در مقابل حریفان خود شد.

در هفته سوم پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی بانوان ایران که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار شد، تیراندازان در دو بخش انفرادی و تیمی رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی با یکدیگر رقابت کردند که سهم قم کسب دو پیروزی در هر دو رشته بود تا یکی از هفته‌های موفق این فصل را تیراندازان قم سپری کنند.

15 تیم شرکت کننده در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی رقابت کردند و در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم هیأت تیراندازی قم موفق به شکست تیم تیگرا شد، ضمن اینکه تیم‌های برلیان 22، هیأت همدان، شاتین، دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت کرمان نیز بر تیم‌های مقاومت، هیأت مازندران، پردیسان، پارس جم و اسپوتا غلبه کردند.

درخشش تیم هیأت تیراندازی قم در بخش تیمی تپانچه بادی نیز ادامه داشت و بانوان تیرانداز قم در مقابل تیگرا یک برد دیگر کسب کردند، در شرایطی که تیم‌های ارسنجان فارس، هیأت مازندران، شاتین، دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت کرمان نیز در این بخش از سد تیم‌های مقاومت، هیأت همدان، رایمون، آتی تابناک و اسپوتا گذشتند.

رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول تیراندازی بانوان ایران نیز به میزبانی تیم اسپوتا در حالی برگزار شد که بعد از مرحله مقدماتی در بخش تیمی رشته تفنگ تیم هیأت تیراندازی قم برابر مقاومت نتیجه را واگذار کرد اما در تپانچه بادی موفق به شکست تیم مقاومت شد تا با سه پیروزی در مجموع عملکرد موفقی در هفته‌های سوم و چهارم این فصل لیگ به نام خود ثبت کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13211
اخبار مرتبط

نظرات شما