آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با رئیس سازمان بسیج:

بسیجیان باید همواره در خدمت ولایت و رهبری باشند

این مرجع تقلید بابیان این‌که در هرجایی که بسیج کار آیی داشته باشد آنجا انقلاب جریان داشته و مسیر روشن است، گفت: بسیجیان باید همواره در خدمت ولایت و رهبری باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران و درواقع یادگار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران است.

وی بابیان این‌که خداوند مؤمنین را به تقوا و یاری‌رساندن به مردم دعوت می‌کند، ابراز داشت: بسیج نیز در این دو مسیر حرکت می‌کند و نباید از این دو هدف بزرگ واصلی غافل شود.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: بسیج جنبه عمومی دارد و در هرجایی که بسیج کار آیی داشته باشد آنجا انقلاب جریان داشته و مسیر روشن است.

وی بابیان ای که تقاضای ما این است که بسیجیان در وظایف خودشان کوتاهی نکنند، تصریح کرد: امروز ما با دشمنی به نام آمریکا روبرو هستیم که درواقع این کشور فرزند شیطان است.

این مرجع تقلید بیان داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و همواره در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به کشور است البته ما انتظار بیشتر از این از دشمن نداریم اما باید در برابر اقدامات این دشمن قسم‌خورده آماده‌باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان باید همواره در خدمت ولایت و رهبری باشند و از این وظیفه خود هیچ‌گاه غفلت نکنند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/13476
اخبار مرتبط

نظرات شما