مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم در گفتگو با قم فردا:

کرایه‌های اتوبوس در قم افزایش پیدا نکرده و نخواهد کرد

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم با اشاره به اینکه نرخ کرایه‌هایی که از قبل مصوب و اعلام‌شده برقراراست گفت: چون تغییر و افزایش نرخ گازوئیل که سوخت اصلی اتوبوس‌های درون‌شهری است را نداشتیم طبیعتاً تأثیری بر نرخ های حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری قم به وجود نخواهد آمد.

 امیر یزدی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به بی تأثیر بودن افزایش نرخ بنزین در هزینه ارائه خدمات سازمان اتوبوس رانی قم، اظهار کرد: نرخ کرایه اتوبوس شرکت واحد قم هیچ تغییر و افزایش قیمتی نداشته و نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم بیان کرد: نرخ کرایه هایی که از قبل مصوب و اعلام شده برقرار است چون تغییر و افزایش نرخ گازوئیل که سوخت اصلی اتوبوس های درون شهری است را نداشتیم طبیعتاً تأثیری بر نرخ های حمل و نقل عمومی درون شهری قم به وجود نخواهد آمد.

یزدی تصریح کرد: در آینده هم تغییر و افزایش نرخ کرایه اتوبوس های شرکت واحد در قم را نیز نخواهیم داشت و طبق روال گذشته خدمات رسانی بدون افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مانند گذشته نظارت و بازرسی توسط گشت های اتوبوس رانی انجام خواهد شد به دلیل اینکه بیشتر دریافتی ها از طریق دستگاه کارت خوان اتوبوس انجام می شود دریافتی ها بر اساس همان نرخ های مصوب است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم افزود: اگر مردم هر نوع افزایش نرخ کرایه اتوبوس درون شهری قم از جمله به بهانه افزایش قیمت بنزین را مشاهده کردند حتما موضوع 137 شهرداری و یا با روابط عمومی اتوبوس رانی قم به شماره 6642800 تماس بگیرند و شماره اتوبوس را اعلام نمایند تا حتماً رسیدگی و برخورد شود

انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/13552
اخبار مرتبط

نظرات شما