عدم تخصیص بنزین به خودروهای با عمر بیش از 15 سال با وجود داشتن معاینه فنی

نماینده مردم فلاورجان به رئیس‌جمهور درباره عدم تخصیص بنزین به خودروهای قدیمی با عمر بیش از 15 سال و دارای معاینه فنی در طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین تذکر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 3 آذر 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای قانون افزایش حقوق مصوب مجلس و قانون بودجه کشور توسط وزارت آموزش و پرورش در صدور احکام جدید معلمان پیمانی ماده 28 استخدامی مهر 98 تذکر داد و در تذکری به وزیر کشور، خواستار تعیین تکلیف مستأجرین مناطق زلزله‌زده کرمانشاه شد. 

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس در تذکری به وزیر کار، تعاون رفاه اجتماعی عنوان کرد که صدای کارگران هفت‌تپه در وصول مطالبات صنفی بشنوید و هر چه زودتر نسبت به وصول این مطالبات اقدام کنید. 

شهاب نادری نماینده مردم پاوه به رئیس‌جمهور لزوم اقدام عاجل درباره امحال وام‌های مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را متذکر شد. 

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که مسئولی که تحت نظارت شماست با عناصر فاسد اقتصادی ارتباط دارد که باعث هتک آن نهاد شده است، لذا ضرورت دارد برخورد مقتضی صورت گیرد و این فرد عزل شود و چنانچه این موضوع پیگیری نشود، نام آن فرد را از تریبون مجلس اعلام خواهم کرد و موضوع را با مردم در میان خواهم گذاشت. 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که جلوی افزایش قیمت برخی کالاها و خدماتی که بدون حساب بالا می‌رود را بگیرید و با مردم شفاف و صادقانه برخورد کنید. 

محمدرضا امیر حسن‌خانی نماینده مردم فردوس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار دستور پرداخت معوقات معلمین خرید خدمت شد. 

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر دفاع عنوان کرد که چرا بعضی از وزارتخانه‌ها و نیروهای مسلح، مدارک دانشگاه پیام نور را برای استخدام قبول نمی‌کنند؟

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که در موضوع سهمیه‌بندی بنزین توجهی به صیادان دارای قایق موتوری نشده و این قشر زحمتکش بلاتکلیف هستند. 

عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا بدون توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام به افزایش 300 درصدی قیمت بنزین کردید؟ هزینه تحمیل شده بر کشور و رهبری معظم انقلاب را چگونه جبران خواهید کرد؟

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم ایجاد بازار کنترلی و رفع نگرانی سهامداران خرد و جلوگیری از تصمیمات عجولانه و شتابزده و بستن دست سودجویان در بازار سرمایه بورس و فرابورس را متذکر شد. 

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد به وزیر آموزش و پرورش لزوم دقت بیشتر در صلاحیت عمومی و حرفه‌ای معلمان مدارس غیرانتفاعی و حمایتی را متذکر شد و در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات سال گذشته آموزشیاران نهضت سوادآموزی شد. 

ولی ملکی نماینده مردم مشکین شهر در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد که چرا در رأس ادارات از جمله اداره امور اراضی استان اردبیل افراد پاکدست و کار راه‌انداز به کار گمارده نمی‌شوند؟ 

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از افزایش نرخ تورم در اثر افزایش نقدینگی یارانه سوخت و افزایش نرخ بنزین شد. 

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزیر ارتباطات ضرورت برخورد با اپراتور ایرانسل به دلیل محاسبه ترافیک استفاده از سایت‌های داخلی و استفاده از پیام‌رسان‌های ملی در زمان مسدود بودن اینترنت بین المللی با نرخ ترافیک بین‌الملل و ارائه گزارش به وزیر امورخارجه لزوم فعالیت بیشتر و بهتر سفرای کشور در فضای مجازی و خروج آنها از انفعال رسانه‌ای جهت بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در مباحث بین‌المللی و تنویر افکارعمومی را متذکر شد و همچنین به رئیس‌جمهور درباره عدم تخصیص بنزین به خودروهای قدیمی با عمر بیش از 15 سال و دارای معاینه فنی در طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین تذکر داد. 

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به آموزش و پرورش عنوان کرد که چرا به مشکلات دانشگاه فرهنگیان توجه نمی‌شود و در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا به ضعف مدیریت بنیاد شهید رسیدگی نمی‌کنید؟

علی وقفچی نماینده مردم زنجان به رئیس‌جمهور درباره عدم توجه به معیشت بازنشستگان با وجود فرصت‌های قانونی تصویب‌شده در این باره تذکر داد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13679
اخبار مرتبط

نظرات شما