جودوکاران قم در اردوی تیم ملی نوجوانان

رئیس هیأت جودو استان قم از دعوت جودوکاران مستعد و آینده‌دار قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان کشورمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجید متقی  اظهار کرد: دعوت استعدادها و نخبه‌های جودو قم به اردوهای ملی نتیجه درخشش آنها در مسابقات کشوری و حاصل ماه‌ها زحمت و تلاش مربیان با دانش و توانمند این رشته است که جا دارد از تمامی آنها تقدیر کرده و بابت زحمات آنها برای توسعه و پیشرفت جودو قم تشکر کنم.

وی ادامه داد: به لطف خدا و همت و تلاش تمامی همکارانم در بخش‌های مختلف هیأت جودو شاهد رشد و پیشرفت این رشته در تمامی رشته‌های زیر مجموعه آن در سطح استان، کشور و عرصه بین‌المللی هستیم و اکنون نیز دو تن از نخبه‌های جودو قم در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران حضور دارند.

رئیس هیأت جودو استان قم ابراز کرد: سالن شهید کبکانیان تهران میزبان اردوی تیم ملی جودو نوجوانان است و در بین 49 جودوکار دعوت شده به این مرحله از اردو شاهد حضور دو تن از چهره‌های آینده‌دار جودو قم یعنی یاسر رضا قلی‌گل و محمدجواد محبی در جمع ملی‌پوش هستیم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی به مدت پنج روز در تهران جریان دارد، اضافه کرد: جودوکاران ملی‌پوش از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، قم، فارس، کرمان، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و یزد به این اردو دعوت شده‌اند.

متقی با بیان اینکه در این اردو شاهد برگزاری مسابقات انتخابی خواهیم بود، یاد آور شد: مسابقات انتخابی با سه کیلوگرم ارفاق وزنی روز دوشنبه یازدهم آذر ماه برگزار می‌شود و جودوکاران مستعد زیر نظر ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان و رضا غفاری مربی این تیم تمرین می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: یاسر رضا قلی‌گل و محمدجواد محبی هر دو از بهترین‌های حال حاضر جودو قم در رده سنی نوجوانان هستند و مربیان بسیار خوبی آنها را پرورش داده‌اند، امیدواریم با اعتماد به نفسی که این دو جودوکار ارزشمند دارند شاهد تداوم حضورشان در عرصه ملی و درخشش در میادین برون‌مرزی باشیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13799
کلیدواژه: اردو جودو تیم ملی
اخبار مرتبط

نظرات شما