بازداشت غیرقانونی مسعود سلیمانی چهره حقیقی آمریکا و حامیانش را نمایان‌تر کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: اقدام حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی دانشمند ایرانی باعث نمایان‌تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌اش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت آزادی مسعود سلیمانی استاد برجسته این دانشگاه از زندان‌ آمریکا تاکید کرد:  اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌‌اش شد.

در ابتدای بیانیه آمده است: طی عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امریکا از هیچ اقدامی در عرصه‌های جنگ نرم و سخت جهت مأیوس نمودن مردم سرافراز ایران فروگذار نکرده است.

در قسمت دیگری از این بیانیه تاکید شده است:‌ در ملت شریف ایران و کارگزاران نظام اسلامی باید همواره اقدامات یک جانبه گرایانه و بدعهدی‌های دولت منحوس آمریکا همانند لغو یکسویه قرارداد برجام را سرلوحه سیاستگذاری های آینده خود قرار دهند.

این تشکل دانشجویی در بخش دیگری از بیانیه تاکید کرده است: اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی اش شد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس این نکته را به حامیان و دلالان رابطه با آمریکا گوشزد می‌کند که خیال خام از سرگیری دیپلماسی مزورانه و گشایش باب گفت‌وگوی دوباره را با این منشأ خباثت و رذالت از سر بیرون کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14096
اخبار مرتبط

نظرات شما