رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم:

تقاطع ولیعصر به‌زودی افتتاح می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: افتتاح نهایی تقاطع ولیعصر به‌احتمال‌زیاد تا پایان امسال انجام خواهد شد ، اما در بدترین حالت می‌توان گفت که تا بهار سال آینده این تقاطع حتماً افتتاح‌شده و مورداستفاده مردم قرار خواهد گرفت.

روح الله امراللهی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،اظهار کرد: برآورد اولیه برای ساخت  تقاطع ولیعصر55 میلیارد تخمین زده شده بود اما اینکه هزینه نهایی تکمیل این پروژه چقدر باشد با توجه به نوسانات قیمت ها مشخص نیست.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه این پروژه زمان‌بر شده است افزود: افتتاح نهایی تقاطع ولیعصر به احتمال زیاد تا پایان امسال انجام خواهد شد ، اما در  بدترین حالت می توان گفت که تا بهار سال آینده این تقاطع حتماً افتتاح شده  و مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

امراللهی خاطرنشان کرد: چندین بار قول افتتاح پروژه تقاطع ولیعصر داده شده است، تمام تلاش مدیریت شهری این است که حتما تقاطع ولیعصر امسال انجام شود اما بنا به هر دلیلی و تغییرات فصلی و هوایی ممکن است این پروژه در زمستان افتتاح نشود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا افتتاح تقاطع ولیعصر زمان‌بر شده است گفت: بخشی از آن به علت تغییرات قیمتی و بخشی از آن هم به دلیل جابجایی مدیریتی و عمرانی شهر است که توأم با یکدیگر شد و باعث شد از زمان پروژه خارج شویم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: افتتاح تقاطع ولیعصر باعث می شود حلقه ترافیکی بیرون شهر در قسمت شمالی تکمیل می شود این تقاطع رزروی است برای روزهای پرترافیک از جمله آخر هفته و روزهای آئینی که مسافرانی که به مقصد جمکران حرکت می کنند ترافیک را پوشش می دهد.
 

انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/14100
اخبار مرتبط

نظرات شما