نماینده حزب‌الله لبنان در قم:

انتقام و خونخواهی حاج قاسم سلیمانی نزدیک و قاطعانه خواهد بود

نماینده حزب‌الله لبنان در قم با اشاره به آمادگی جبهه مقاومت برای انتقام‌گیری، گفت: انتقام و خونخواهی حاج قاسم سلیمانی نزدیک و قاطعانه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  شیخ معین دقیق امشب در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس اظهار داشت: جوانان مقاومت امروز در این مکان جمع شده‌اند تا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر بدهند و خود را برای انتقام‌گیری سهمگین از دشمنان جبهه مقاومت آماده کنند.

وی تأسی به سیره اهل‌بیت (ع) را از ویژگی‌های جبهه مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: آمریکا از تاریخ شیعه که از سیره و شعارهای امام حسین (ع) سرمشق می‌گیرد، غافل است و همین غفلت باعث خواهد شد که ضربه مهلکی از جبهه مقاومت بخورد.

شیخ معین دقیق به جنایت‌های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: سال ۲۰۰۸ شهید مغنیه را ترور کردند اما خون‌های پاک زمانی که بر دست خدا می‌ریزد، رشد می‌کند.

وی تأکید کرد: هر قطره از خون این دو بزرگوار (حاج قاسم و شهید ابو مهدی مهندس) یک رهبری را تولید می‌کند که صفت خدا در او (قاصم الجبارین) وجود دارد به همین علت آمریکا باید بداند که وعده ما نزدیک است.

نماینده حزب‌الله لبنان در قم به اقدامات حاج قاسم سلیمانی در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: ناکامی پروژه خاورمیانه جدید و پایداری مستضعفان در یمن که آمریکا و عربستان را به‌زانو درآورد و مهم‌تر از این‌ها شکست دادن داعش ازجمله دستاوردهای این سردار رشید اسلام است.

وی تأکید کرد: جبهه مقاومت آمادگی مبارزه و شکست دادن مستکبران در منطقه را دارد و قطعاً انتقام خون سرداران شهید جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را به همراه خواهد داشت.

شیخ معین دقیق خاطرنشان کرد: ذلت و خواری رژیم‌های مستکبر و زورگو نزدیک شده است و قطعاً این مهم با وعده‌ای الهی تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15098
اخبار مرتبط

نظرات شما