جاری شدن خون تازه در رگ‌های انقلاب

انقلاب اسلامی ایران در روزهای اخیر شاهد به شهادت رسیدن سرداری بود که از ابتدای انقلاب در خط مقدم نبرد حضور داشت که درنهایت به شهادت رسید و به جمع یاران شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در ماه‌های اخیر جمهوری اسلامی ایران آبستن حوادث بی‌شماری بود که برخی از حوادث توهماتی را برای عناصر ضدانقلاب و دشمنان نظام ایجاد کرده بود.
درواقع حوادث آبان ماه امسال به‌گونه‌ای از سوی رسانه‌های معاند و زنجیره‌ای داخل پوشش داده شد که گویی مردم دیگر انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های آن را قبول ندارند.

هرچند که تعداد معترضان واقعی با آشوبگرانی که با سلاح‌های جنگی وارد میدان شده بودند بسیار تفاوت نداشت اما به‌هرحال حجم بالای تبلیغات رسانه‌ای دشمنان، اصل نظام را هدف گرفته بود.

در این میان با ورود مردم دین‌دار و انقلابی ایران اسلامی به میدان و اعلام حمایت قاطع از انقلاب و آرمان‌های آن این جوسازی رسانه‌ای دشمنان نظام درهم‌پیچیده شد اما همچنان این خط خبری از سوی رسانه‌های بیگانه دنبال می‌شد.

در این میان ترور حاج قاسم سلیمانی توسط استکبار جهانی در نخستین ساعات بامداد 13 دی‌ماه به‌یک‌باره جهان را در شوک عظیمی فروبرد.

حماقت و کینه‌توزی رئیس‌جمهور آمریکا از شکست‌های پی‌درپی در منطقه درنهایت منجر شد که وی حضور ژنرال سلیمانی و نفوذ فرا منطقه‌ای وی را نتابد و اقدام به ترور ایشان کند.

هرچند که به شهادت رساندن این مجاهد فی سبیل الله موجب شد که سردار سپهبد به آرزوی خود که همان شهادت بود برسد اما این تنها آغاز کار بود به‌طوری‌که بسیاری از کارشناسان سیاسی منطقه بر این باورند که باید تحولات سیاسی منطقه در 20 سال اخیر و بعدازآن را به دوران قبل و بعد از شهادت ایشان تقسیم کرد که در نوع خود جالب است.

در این میان نباید از سیل خروشان مردمی که بعد از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی به‌صورت خودجوش در خیابان‌ها حاضر شدند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند، به‌سادگی گذشت.

وداع میلیونی مردم استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، تهران، قم و کرمان با شهدای مقاومت نشان داد نه‌تنها انقلاب زنده است بلکه مردم حاضر هستند برای دفاع از آرمان‌های خود جهاد کرده و در برابر دشمنان بایستند.

حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی که همواره در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن حرکت می‌کرد نشان می‌دهد که برخلاف خواست دشمنان نظام و تبلیغات منفی آن‌ها همچنان برای ملت ایران حرکت در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن بالاترین پاداش و اجر را دارد.

به‌عبارت‌دیگر باید گفت شهادت سردار سلیمانی ویاران باوفای ایشان خون تازه‌ای را در رگ‌های انقلاب جاری کرد و انگار انقلاب نیاز به احیای دوباره داشت که شهادت وی این مهم را میسر کرد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15296
اخبار مرتبط

نظرات شما