آیت‌الله بطحائی در گفتگو با قم فردا:

سفارت‌خانه انگلستان منبع توطئه‌های اخیر است/ دخالت‌های این کشور در امور داخلی کشورمان بارها تکرار شده است

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که سفارت‌خانه انگلستان منبع توطئه‌های اخیر است، گفت: دخالت‌های این کشور در امور داخلی کشورمان بارها تکرار شده است.

 آیت‌الله سیدهاشم بطحائی گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که گربه‌رقصانی سفارت‌خانه انگلستان و دخالت این کشور در امور داخلی کشورمان چیز تازه‌ای نیست، اظهار داشت: درحالی‌که ملت ایران اسلامی عزادار حوادث اخیر است اما بااین‌وجود توطئه گران خارجی می‌خواهند از این وضعیت گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی ادامه داد: کشورهای آمریکا و انگلستان در کنار رژیم صهیونیستی همواره به دنبال ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در حوادث اخیر نیز این مهم به اثبات رسید.

بطحائی افزود: سفیر این کشور با حضور در جمع تجمع‌کنندگان اندکی که اقدام به ساختارشکنی کرده بودند، نشان داد که این کشور پشت توطئه‌های اخیر است و نمی‌خواهد دست از اقدامات تکراری و مداخله جویانِ خود بردارد.

وی بابیان این‌که برخی سفارت‌خانه به لانه جاسوسی تبدیل‌شده‌اند، تأکید کرد: حوادث اخیر به‌خوبی نشان داد که این سفارتخانه این کشور منبع اصلی توطئه افکنی است که انتظار می‌رود با این رویه برخورد شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: این کشور از گذشته تاکنون همواره به دنبال تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی بوده و تا حدودی نیز در این امر موفق شده است اما نباید اجازه داده شود این کشور به اهداف شوم خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15468
اخبار مرتبط

نظرات شما