آیت‌الله نوری‌همدانی سلامت آیت‌الله سیستانی را از خداوند مسالت نمود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید در پیامی به آیت‌الله علی سیستانی از مراجع تقلید عراق،‌ سلامت کامل و توفیقات وی را از خداوند مسالت نمود.

در این پیام که در پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله نوری همدانی منتشرشده، ‌آمده است: خبر نقاهت جنابعالی موجب تاسف اینجانب گردید؛ خدا را شاکرم که عمل جراحی، با موفقیت انجام شد و ان‌شاالله سلامت کامل حاصل خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی افزوده است: از خداوند متعال دوام عظمت و توفیقات روزافزون حضرتعالی را مسالت می‌نمایم.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید نیز در پیامی خطاب به آیت‌الله سیستانی آورده است: حادثه ناگوار جسمی حضرت‌عالی مایه نگرانی همه علاقه‌مندان شد اما بسیار مایه خوشبختی است که عملیات جراحی با موفقیت انجام گرفت و انشاء الله دوران نقاهت نیز کوتاه خواهد بود.

پیام حاکی است: حضرت‌عالی وجود با برکتی هستید و دعای همه مومنان بدرقه راهتان خواهد بود.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نیز با صدور پیامی خطاب به مرجعیت عالی عراق، آورده است: خبر کسالت و عارضه پزشکی پیش‌آمده برای حضرتعالی مایه نگرانی بود که طبق اخبار واصله بحمدالله عمل جراحی با موفقیت انجام‌شده است.

وی اضافه کرده است: از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به‌ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.

آیت‌الله سید علی سیستانی چهارشنبه‌شب گذشته در پی پیچ خوردن پای چپ از ناحیه استخوان ران دچار شکستگی شدند.

مرجعیت عالی عراق متولد ۱۳۰۹ در مشهد و از تاثیرگذارترین و بانفوذترین مراجع تقلید شیعه در عراق و جهان اسلام است؛ وی همواره بر وحدت پیروان طوایف و اقوام مختلف به‌ویژه در  عراق تاکید کرده و نقش مهمی در بسیج مردمی در این کشور علیه گروه تروریستی تکفیری «داعش» داشته است.

برخی رسانه‌های عراقی به نقل از منابعی در دفتر آیت‌الله سیستانی گفته‌اند که برخی اطرافیان به ایشان پیشنهاد کردند که عمل جراحی را در خارج عراق انجام دهد، اما ایشان اصرار کردند این عمل در داخل عراق و به دست پزشکان عراقی صورت گیرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15658
اخبار مرتبط

نظرات شما