« برایان هوک» به‌جای یاوه‌گویی تعداد تلفات و مجروحین واقعی عین الاسد را بگوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا تسلیمی دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور میلیونی مردم عراق در راهپیمایی روز گذشته و همچنین شکست آمریکا از جبهه مقاومت گفت: رژیم تروریست آمریکا، هر لحظه منتظر واکنش جبهه مقاومت نسبت به ددمنشی‌های خود باشد و بهتر است با زبان خوش دست از شرارت برداشته و سربازان خود را عمودی از منطقه خارج کند.

وی با اشاره به اظهارات گستاخانه نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور ایران تصریح کرد: به آقای برایان هوک توصیه می‌کنم حد و اندازه خود را بشناسد، او در حدی نیست که مسؤلین کشوری یا لشگری ما جواب او را بدهند.

این فعال دانشجویی گفت: من به عنوان کوچکترین عضو خانواده بزرگ جنبش دانشجویی کشور خطاب به نماینده وزارت خارجه آمریکا می گویم؛ دهان بر یاوه‌گویی ببندد و به جای زدن حرف های بزرگتر از قواره خود، تعداد تلفات و مجروحین واقعی عین الاسد را بیان کند! آمریکا با دپو کردن جنازه سربازانش و جا زدن آنان بجای کشته های رزمایش و یا دیگر عناوین در سراسر جهان راه به جایی نمی‌برد. 

تسلیمی تاکید کرد: رژیم  آمریکا کانون اصلی تروریسم دولتی در جهان است و این مسئله امنیت و صلح جهانی را تهدید می‌کند! 

وی گفت: مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به جهت نجات جان میلیون ها انسان بی گناه در سراسر جهان که هر لحظه ممکن است قربانی حملات تروریستی رژیم آمریکا شوند و برای حفظ صلح پایدار برای از بین بردن سردمداران تروریسم دولتی در جهان ٢ میلیون دلار برای از بین بردن دونالد ترامپ، دلقک تروریست رژیم خونخوار آمریکا، 1 میلیون دلار برای مایک پمپئو وزیر امور تروریستی رژیم آمریکا و 50 سنت برای بریان هوک نماینده هرزه گوی وزارت امور تروریستی رژیم آمریکا که وقاحت تمام نسبت به تهدید مسؤلین نظام های مردمی جهان اقدام می‌کند و صلح و امنیت جهانی را به خطر می اندازد، جایزه می‌دهد.

این فعال دانشجویی گفت:‌ مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اغماض بیشترین حد ممکن را جهت تعیین جایزه برای از بین بردن این جنایتکاران در نظر گرفته است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15940
اخبار مرتبط

نظرات شما