علیرضابیگی: وزارت امور خارجه مسدودسازی دامنه بین المللی خبرگزاری فارس را از نظر حقوقی پیگیری کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مسدودسازی سایت خبرگزاری فارس، توسط آمریکا، گفت: آمریکا چه در این مورد و چه در موارد دیگر نشان داده که هیچ وقعی به آزادی بیان و حقوق بشر نمی‌نهد و مطرح شدن این گونه موارد توسط مقامات آمریکا تنها در حد یک ادعاست.

وی افزود: اگرچه آمریکا به هیچ یک از اصول حقوقی پایبند نیست اما وزارت امور خارجه ما باید حداقل با نیت روشنگری و افشای چهره واقعی آمریکا موضوع مسدودسازی سایت خبرگزاری فارس را از نظر حقوقی در مجامع بین‌المللی پیگیری کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: مسدودسازی سایت خبرگزاری فارس و اقداماتی از این دست توسط ترامپ با هدف انحراف افکار عمومی آمریکا صورت می‌گیرد و در واقع رئیس جمهور آمریکا با این گونه اقدامات به دنبال التیام زخم حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد است.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: ترامپ با اقداماتش چهره واقعی نظام سرمایه‌داری آمریکا را به جهانیان نشان داده و آشکارا نیات پلید خود را حتی زباناً هم اعلام می‌کند و به عنوان مثال در قبال حمایت از شیوخ عرب منطقه از آنها اخاذی می‌کند و مواضع به ناحقش را با صراحت اعلام می‌دارد. 

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم مسدودسازی سایت خبرگزاری فارس برای ترامپ و اقدامات دیگر وی برایش مصرف داخلی دارد و او با این اقدامات به دنبال انحراف افکار عمومی آمریکا است.

به گزارش فارس، آمریکا در حرکت اخیر خود علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام به مسدودسازی سایت خبرگزاری فارس با پسوند com. کرده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15959
اخبار مرتبط

نظرات شما