کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا:

وزارت امور خارجه مواضع قاطع در راستای سیاست های انقلابی ایران بگیرد/اظهارات ظریف در جهت منافع چه کسی است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اظهارات اخیر ظریف در میدان جنگ با آمریکا واقعا چه معنی و مفهمومی دارد و در جهت منافع چه کسی این مسائل مطرح می شود، گفت: وزارت امور خارجه مواضع قاطع در راستای سیاست های انقلابی ایران بگیرد.

ابراهیم کارخانه ای نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه ، اظهار داشت: اتخاذ مواضع این چنینی از سوی آقای ظریف در طول این چند سال مسئولیت او، بارها و بارها تکرار شده است.

وی ادامه داد: همین مواضع انتحاری باعث شد تا توافق برجام به صورت یک توافقنامه بی بنیان و سست بنا شود که نه تنها تحریم های لغو نشود بلکه تحریم های بیشتری بر ملت ایران اعمال شود.

این کارشناس سیاسی افزود:  در شرایطی که در منطقه نهضت خونخواهی شهید سلیمانی به بهای اخراج جرثومه فساد و شیطان بزرگ  مطرح می شود و ملت ایران با حماسه ده ها میلیونی که در طول تاریخ بشریت بی سابقه بود است و مسئله خونخواهی و انتقام سخت را سرمی دهند؛ رد نکردن درخواست آمریکا برای مذاکره چه پیامی دارد؟

وی اضافه کرد: وزارت امور خارجه تابلو سیاسی هر کشوری است سیاست جمهوری اسلامی ایران اعلام مواضع یکپارچه ملت ایران و حتی کل منطقه در جریان اخیر است که یک‌باره در وسط میدان جنگ این چنینی پالسی به دشمن داده می شود؛ واقعا چه معنی و مفهمومی دارد و در جهت منافع چه کسی این مسائل مطرح می شود؟

کارخانه ای با اشاره به اینکه رهبری بارها و بارها فرمودند من به آمریکا بدبین هستم، خاطرنشان کرد: متاسفانه این هشدارهای رهبری مورد توجه قرار نگرفت و برجام منعقد شد و نتیجه آن را هم دیدیم.

وی ابراز داشت: رهبری بعد از شهادت سردار نام‌آور ایرانی به صراحت اعلام کردند که مسئله مذاکره با آمریکا منتفی است و این مسئله بدیهی است که کسی با قاتل مذاکره نمی کند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: وزارت امور خارجه در خصوص این مسئله که قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرده است مواضع قاطع و سریع در راستای سیاست انقلابی و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/16055
اخبار مرتبط

نظرات شما