رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم:

راهپیمایی 22 بهمن امسال تجدید بیعت با سردار دل‌ها خواهد بود

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به همین مناسبت با عنوان حماسه حضور و تجدید بیعت با سردار دل‌ها نام‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نصرت الله لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با ذکر این مطلب که شعار محوری دهه فجر امسال انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری جهاد و مقاومت» انتخاب‌شده است، گفت: شعار امسال دهه فجر امسال از منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اقتباس‌شده است.

وی افزود: دهه فجر امسال به دلایل اتفاقات اخیر و وضعیت منطقه متفاوت‌تر از تمام سال‌های گذشته خواهد بود. امسال همچنین وظیفه داریم در زمینه تبیین بیانیه گام دوم نیز گام برداریم. اقدام‌های انجام‌شده در یک سال گذشته در رابطه با این بیانیه در دهه فجر امسال ارائه و تبیین می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم یادآورشد: به دلیل هم‌زمانی ۲۲ بهمن‌ماه امسال با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این روز از اهمیت و برجستگی بیشتری برخوردار است. راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به همین مناسبت با عنوان حماسه حضور و تجدید بیعت با سردار دل‌ها نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: ادامه داد: باید از بستر و فضای دهه فجر برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفندماه استفاده شود. برنامه‌های دهه فجر نباید به فضایی برای استفاده‌های انتخاباتی برای جناح‌ها و گروه‌های سیاسی تبدیل شود.

لطفی یادآور شد: صبح روز ۱۲ بهمن‌ماه، ساعت ۹:۳۳ هم‌زمان با لحظه با ورود امام راحل به ایران ویژه‌برنامه راهپیمایی از حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا بیت تاریخی امام ادامه می‌یابد.همچنین ساعت ۹:۳۳ روز ۱۲ بهمن‌ماه زنگ مدارس به همین مناسبت نواخته خواهد شد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16082
اخبار مرتبط

نظرات شما