دادستان کل کشور:

دل بستن به غرب جز خسارت ثمره دیگری نخواهد داشت/آمریکا به دنبال از بین ستون خیمه نظام یا همان ولایت‌فقیه است

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دل بستن به غرب جز خسارت ثمره دیگری نخواهد داشت گفت: دشمن برای ضربه زدن به جایگاه ولایت که در اوج عظمت و قله سرافرازی نظام قرار دارد عزم جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم یوم‌الله 22 بهمن طی سخنرانی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: امسال ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام باسعادت میلاد حضرت زهرا(س) مقارن شده است امیدواریم خداوند به برکت این بانوی متعال کشور، ملت و رهبر عزیزمان را در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب پیش از پیش موفق و مؤید بدارد.

دادستان کل کشور افزود: ملت غیور ایران بیش از 40 سال است هرگاه احساس لزوم برای حضور درصحنه‌ها کردند باقدرت و خودجوش و یا با اشاره از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضور حماسه‌آفرین درصحنه داشتند این حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نقشه دشمنان را نقشه بر آب و توطئه‌هایشان را خنثی کرد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قابل وصف نیست

منتظری خاطرنشان کرد:  حضور مردم قابل توصیف نیست و زبان قاصر از تقدیر است مردم با این حضور خود دین خدا و ارزش‌های الهی و قرآن را در این سرزمین ولایی زنده نگه داشتند حضور حماسی مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن در 41 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هرسال تلاش و توطئه‌های استکبار را به‌یک‌باره نابود می‌کنند.

وی بیان کرد: حضور حماسی مردم در تشییع و گرامی داشت سردار سلیمانی در حقیقت همان "خرج" موشکی بود که به مراکز نظامی آمریکا در عین الاسد شد بود این حضور این پیام بزرگ را به دشمنان انقلاب می‌رساند که ملت ایران به‌مانند همان موشک‌ها که پایگاه نظامی آن‌ها را نابود کرد توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های مختلف نابود خواهد  کرد.

دنیا هنوز متحیر  تشییع میلیونی سردار سلیمانی است

دادستان کل کشور ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی آن مرد مجاهد فی سبیل االله و دلداده ولایت که ذوب در خدمت به مردم و انقلاب بود با روز 22 بهمن تقارن پیداکرده است این تقارن مبارک است، دنیا هنوز انگشت‌به‌دهان و متحیر این است که خون سردار سلیمانی چه کرد و او چه کسی بود که عاملی برای اتحاد و حماسه مردم شد، در ای بعد از تشییع پیکر امام خمینی(ره) نمونه چنین تشیعی را نمی‌توان یافت.

منتظری گفت: حاج قاسم سلیمانی باخدا معامله کرد زندگی ایشان مصداق روشن مجاهد فی سبیل الله بود کسی که باخدا معامله کند خداوند متعال این‌گونه عشق و محبت و علاقه او را در دل‌های مردم قرار می‌دهد، به گفته رهبر انقلاب حاج قاسم این روزها به‌عنوان یک مکتب شناخته می‌شود شهید سلیمانی نه‌تنها بر دل‌های مردم انقلابی بلکه بر دل آن‌هایی که ارتباط چندانی با معارف و انقلاب نیز نداشتند نیز تأثیر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حرمت نگه‌داشتن شهدا و حاج قاسم سلیمانی است گفت: حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب با این حضورها محقق می‌شود این حضور عامل اقتدار و تقویت نظام است، رهبر انقلاب فرمودند قوی شوید این قوی شدن بر خواسته از آیه قرآن است این قوی شدن تنها در عرصه نظامی نیست بلکه اقتدار نظام باید در همه حوزه‌ها موردتوجه قرار گیرد.

آمریکا به دنبال از بین ستون خیمه نظام یا همان ولایت‌فقیه است

داستان کل کشور بیان داشت: آمریکا برای نابود کردن انقلاب بیش از 42 سال است انواع توطئه‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی  را به‌کاربرده دشمن برای ضربه زدن به جایگاه ولایت که در اوج عظمت و قله سرافرازی نظام قرار دارد عزم جدی دارد. آمریکا به دنبال از بین ستون خیمه نظام یا همان ولایت‌فقیه است، در صدر اسلام نیز افرادی که از حرکت جهانی اسلام مخالف بودند محور اصلی را هدف قرار داده و ائمه اطهار(ع) را از محدوده قدرت دور کردند.

منتظری تصریح کرد: در این شرایط فقط کسانی می‌توانند با ولی‌فقیه زمان همراه شوند که در دارای روحیه بصیرت، صبر و آشنایی به مواضع حق در مباحث سیاسی است، یکی از مشکلات امروز جامعه ما این است که عده‌ای اذهان عمومی را به دلیل خواسته‌های خود منحرف می‌کنند.

وی بیان کرد: برخی از سخنان یاس آوری که در سطح جامعه مطرح می‌شود نباید ما را از اتخاذ مواضع حق دلسرد کند دل بستن به غرب جز خسارت ثمره دیگری نخواهد داشت، شما یک مورد موفق نشان بدهید که از مذاکره با آمریکا سود برده باشد یک کشور نشان دهید که از زمانی که در حلقه آمریکا قرارگرفته در مسیر توسعه و پیشرفت قرارگرفته باشد کار عربستان سعودی امروز به‌جایی رسیده که رئیس‌جمهوری آمریکا، پادشاه این کشور را به‌عنوان یک گاو شیرده خطاب می‌کند.

پیشرفت داخلی در گروه مدیریت جهادی

منتظری با اشاره به اینکه پیشرفت کشور و رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و غیره درگرو مدیریت جهادی است گفت: همان‌گونه که با مدیریت جهادی ایران در حوزه دفاعی، امنیتی، موشکی و هسته‌ای به پیشرفت‌های چشمگیری دست‌یافته در حوزه‌های دیگر هم می‌تواند.

منتظری با اشاره به اینکه مردم با حضور حماسی و انتخاب درست خود می‌توانند یک مجلس در تراز در انقلاب اسلامی را تشکیل دهد. گفت: این بسیار مایه شرم است که باوجود تمام اغماض‌هایی که شورای نگهبان داشته بیش از ۶۰ نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شده باشد، حرف‌هایی داریم که نمی‌توانیم در میز خطابه‌های عمومی بگوییم، نه این‌که  مردم نامحرم باشند بلکه دشمن سوءاستفاده می‌کند


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/16391
اخبار مرتبط

نظرات شما