صرامی: مجلس یازدهم باید قانون تولید را تصویب کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی صرامی در همایش لیست انتخاباتی 9 دی که عصر امروز (دوشنبه) در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد، گفت: مردم و مسئولین باید قدردان انقلاب اسلامی بوده و پاسدار رأی و حق مردم باشند تا افرادی وارد مجلس نشوند که در پوشش‌های عوام‌فریب، بیت‌المال را غارت کنند.

وی افزود: برجام چک بلامحلی بوده است که ظرف یک سال قدرت خرید و توان مالی مردم را 30 درصد کاهش داد و متأسفانه دولت لولوی تحریم‌ها را برای ترساندن مردم علم کرد.

عضو لیست 9 دی تصریح کرد:‌نماینده مجلس باید مانع از جولان نمایندگانی که حامی وزیر بی‌کفایت مسکن بوده‌اند، شوند چراکه او افتخارش عدم افتتاح مسکن مهر بود و همین شخص شش سال زیر تعهداتش زد؛ اگر ما مجلس درستی داشتیم او باید مؤاخذه می‌شد.

عضو لیست 9 دی گفت:‌قانون تولید در کشور وجود ندارد در حالیکه قانون تجارت به تصویب رسیده است لذا باید مجلس یازدهم در این زمینه کاری جدی کند.

وی افزود: حدود 30درصد درآمد شرکت‌های مخابراتی و ارتباطی که از محل فروش اینترنت به دست آورده‌اند به جیب دولت می‌رود که عادلانه نیست لذا باید سهمی برای تولیدکنندگان محتوا در نظر گرفته شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16563
اخبار مرتبط

نظرات شما