معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع):

سپاه قم با تمام توان در خدمت مردم و بیماران است / ضدعفونی کردن اماکن و خیابان‌های شهر ادامه می‌یابد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) بابیان این‌که سپاه قم با تمام توان در خدمت مردم و بیماران است، گفت: بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی ضدعفونی کردن اماکن و خیابان‌های شهر ادامه می‌یابد.

 سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به فعالیت‌های سپاه قم در روزهای اخیر در شهر قم اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهر قم و درخواست‌هایی که از سوی ستاد مبارزه با این بیماری از سپاه به عمل آمد، سپاه قم با تمام توان وارد عمل شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول نیروهای پاسدار به همراه بسیجیان در مناطق مختلف شهر اقدام به بسته‌بندی بسته‌های بهداشتی منازل کرده و در دو مرحله 46 و 100 هزار بسته بهداشتی را درب منازل توزیع کردند.

کبیری پور افزود: اقدام بعدی که سپاه در قم انجام داد ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و مذهبی و خیابان‌های قم بود که نوع مواد ضدعفونی و همچنین معابر با تشخیص و توصیه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این کار با مشارکت گردان جنگ نوین 24 بعثت نیروی زمینی سپاه و گردان جنگ نوین سپاه قم انجام می‌شود و تا زمانی که یاز باشد روزانه این کار انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) به اقدامات دیگر سپاه قم اشاره کرد و بیان داشت: نظارت بر مراکز توزیع مواد بهداشتی و داروخانه‌ها از دیگر اقدامات سپاه قم است که با همکاری دادستانی و سازمان صمت قم صورت می‌گیرد و تاکنون نیز چندین مورد از محتکرین را شناسایی و برخوردهای لازم صورت گرفته است.

وی به پذیرش بیماران در بیمارستان امام علی ابن ابی‌طالب را موردتوجه قرارداد و گفت: پذیرش بیماران کرونا نیز از روزهای گذشته در این بیمارستان آغازشده و 60 تخت به این بیماران اختصاص داده‌شده است.

کبیری پور در خصوص ایجاد بیمارستان صحرایی توسط نیز ابراز داشت: تاکنون ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان چنین خواسته‌ای را از سپاه نداشته اما در صورت درخواست سپاه آمادگی دارد تا این بیمارستان صحرایی با 100 تخت بیمارستانی ایجاد کند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/16957
اخبار مرتبط

نظرات شما