حرکت خوب بسیجی های قمی برای مبارزه با احتکار+ عکس

روز گذشته جمعی از بسیجی های مسجد تولیت قم در یک اقدام خودجوش مقادیر زیادی مایع ضد عفونی کننده اجسام و ژل ضد عفونی دست را بدون سود در بین مردم توزیع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این روزها که کشور درگیر بیماری کرونا شده است اخبار زیادی در خصوص احتکار لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده ها شنیده می شود، سودجویانی که سود خود را در ایجاد نگرانی، استرس و گسترش بیماری هم‌وطنان خود می بینند.

اما در این میان هستند مردمانی که به اندازه توان و وسع خود می خواهند دست هموطنان خود را در این شرایط بحرانی بگیرند.

روز گذشته جمعی از بسیجی های مسجد تولیت قم در یک اقدام خودجوش مقادیر زیادی مایع ضد عفونی کننده اجسام و ژل ضد عفونی دست را بدون سود در بین مردم توزیع کردند

جالب توجه این که قیمت فروش این محصول در داروخانه ها ۳۵هزار تومان هست که این بسیجی ها  این مواد ضدعفونی را بدون هیچ سودی به قیمت ۲۵هزار تومان بدون واسطه در اختیار مردم قرار می دهند.

این بسیجی های قمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کردند در صورتی که مسئولین همکاری نمایند این امادگی وجود دارد که برای جلوگیری از احتکار و گران فروشی در حوزه ها و پایگاه ها بسیج بدون واسطه این تجهیزات را توزیع نمایند امید است مسئولان مانند دوران 8 سال دفاع مقدس به بسیجی ها اعتماد کنند و این شرایط را برای آنها برای توزیع مواد بهداشتی مورد نیاز این روزها را فراهم کنند.


انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/17049
اخبار مرتبط

نظرات شما