یادداشت؛

خدمت گذاری صادقانه

اینجا در قم، جایی که بسیاری از مدیران کشوری سعی می‌کنند در این شهر حضور پیدا نکنند، نه این‌که جای‌جای شهر آلوده به ویروس کرونا باشد بلکه در صورت حضور باید سری به بیمارستان‌های این شهر بزنند، جایی که کادر درمانی و جهادگران در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،در میان غیبت مدیرانی که این روزها بیش‌ازپیش غیبتشان در استان احساس می‌شود، پیگیری‌های همه‌جانبه و جلسات روزانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرروز بیشتر می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

نکته قابل‌اعتنا حضور دکتر زاکانی نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در شهر قم است که از همان روزهای نخست شیوع بیماری در قم با حضور در بیمارستان کامکار از نزدیک در جریان وضعیت بیماران و کادر درمانی قرار گرفت و تا به امروز به‌صورت مدام پیگیر رفع مشکلات بیماران و کادر درمان است.

هرچند که وی می‌توانست تا 8 خردادماه سال آینده که مجلس یازدهم رسماً کار خود را آغاز می‌کند، به امر طبابت خود در بیمارستان امام خمینی تهران مشغول باشد و صبر پیشه کند اما این موضوع باروحیه‌ای جهادی و خدمت گذاری دکتر زاکانی همخوانی ندارد.

نکته دیگر این‌که حضور و پیگیری‌های وی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه وی خود پزشک بوده و به‌خوبی به مسائل درمانی و.. اشراف دارد.

شاید امروز بیش‌ازپیش پروژهٔ افرادی که از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به جایگاه اصولگرایان در قم بودند شکست‌خورده است و نمایندگان منتخب این شورا که هر سه رأی اعتماد دوباره از مردم قم گرفته در عرصه خدمت‌رسانی حضور دارند و از نزدیک پیگیر امور شهروندان هستند، هر چند که در این میان حجت الاسلام ذوالنور خود درگیر بیماری کرونا شدند.

به‌هرحال فعالیت‌های این روزهای دکتر زاکانی با راه‌اندازی ستاد مردمی کریمه اهل‌بیت (س) رنگ بوی وجدی‌تری به خود گرفته است و قطعاً تا قبل از آغاز به کار مجلس یازدهم مردم قم بیش‌ازپیش از انتخاب خودشان رضایت خواهند داشت.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، دفاع علمی و دقیق دکتر زاکانی از جایگاه شهر قم در روزهای اخیر بود.

وی در پاسخ به افرادی که با هدایت رسانه‌های بیگانه سعی داشتند این موضوع را القا کنند که قم منشأ شیوع بیماری کرونا بوده، بیان داشت: این‌که اولین فوتی بیماری کرونا در قم کشف شد، نشانه دقت پزشکان قمی است و دلیل نمی‌شود چون اولین فوتی کرونا در قم پیدا شد، پس این شهر کانون این ویروس بوده است.

در واقع باید گفت، زاکانی اینجاست، درست جایی که باید باشد!


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/17482
اخبار مرتبط

نظرات شما