برگزاری پویش «محفل قرآنی خانوادگی» در قم

مرکز افق آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) پویش «محفل قرآنی خانوادگی» را به مناسبت نیمه شعبان راه‌اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با توجه به شیوع بیماری کووید – 19 و لزوم رعایت مسائل بهداشتی از جمله اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، بسیاری از مجالس و محافل مذهبی با محوریت بقاع متبرکه به صورت موقت برگزار نمی‌شوند بر این اساس پویش‌های اجتماعی و فرهنگی در دستور کار مراکز افق قرار گرفته است.

پویش «محفل قرآنی خانوادگی» به همت مرکز افق امامزاده علی بن جعفر(ع) راه‌اندازی شده است و هدف از آن، فراگیری کلام وحی در خانواده‌هاست.

در این پویش که شامل مسابقه هم هست، خانواده‌ها می‌توانند فیلمی یک دقیقه‌ای از محافل قرآنی خود تهیه و برای این مرکز ارسال کنند، فیلم‌های ارسال شده بعد از بازبینی در صفحه اینستاگرام آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) که با عنوان «درب بهشت» در دسترس است قرار می‌گیرد و مخاطبان می‌توانند با لایک کردن به آنها رأی بدهند.

سه کلیپی که بیشترین رأی را به دست آورند برگزیده این پویش خواهند بود و جوایز نقدی شامل 10 میلیون ریال برای نفر اول، 8 میلیون ریال برای نفر دوم و 5 میلیون ریال برای نفر سوم به آنها تعلق می‌گیرد.

گفتنی است این پویش از هفته گذشته آغاز شده و تا نیمه شعبان امسال ادامه خواهد داشت.

تاکنون بیش از 50 کلیپ از طرف شهروندان قمی و شرکت‌کنندگانی از سایر استان‌ها در ارتباط با این پویش ارسال شده و برخی اساتید قرآنی کشور هم در آن شرکت کرده‌اند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18144
اخبار مرتبط

نظرات شما