آیت‌الله ممدوحی:

پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) دل‌ها را به فرهنگ انتظار نزدیک‌تر می‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که جریان ظهور عظیم‌ترین اتفاق جهان بشریت است، گفت: پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) دل‌ها را به فرهنگ انتظار نزدیک‌تر می‌کند.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به‌خصوص سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: جریان ظهور یک از عظیم‌ترین اتفاقاتی است که در کره زمین رخ می‌دهد به‌طوری‌که این اتفاق از زمان آغاز خلقت تاکنون در تاریخ مانند نداشته است.

وی ادامه داد: ظهور مهدی موعود زمین را از عدل پر می‌کند به‌طوری‌که فاسدترین نقطه‌ها در جهان تبدیل به مکان‌هایی برای عبادت و راز و نیاز با خداوند می‌شود.

آیت‌الله ممدوحی ظهور حضرت مهدی (عج) را به قیامت تشبیه کرد و افزود: درواقع باید گفت ظهور منجی علم بشریت یک مسئله‌ای شبیه به قیامت است که همه‌چیز عوض می‌شود و عدالت و حق جایگزین ظلم و ستم می‌شود.

وی بر اهمیت خواندن دعا و زیارت در این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: مردم برای این هدیه‌ای الهی که خداوند برای بشریت در نظر گرفته دست به دعا و مناجات بردارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امسال که به دلیل شرایط کشور و شیوع بیماری امکان برگزاری مراسم‌های دسته‌جمعی نیست، مؤمنان باید در خانه‌های خود دست به دعا و نیایش بردارند.

وی ادامه داد: حضور در پویش‌هایی مانند پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) نیز می‌تواند دل‌ها را به فرهنگ انتظار نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18145
اخبار مرتبط

نظرات شما