انحراف در لایوهای اینستاگرام

در طول این دو ماه در خانه ماندن تعداد زیادی از مردم برای سپری کردن وقت خود مشغول گشت و گذار در فضای مجازی شده اند در این میان شاخ های مجازی اینستاگرام که برای به نمایش گذاشتن خودشان از هر فرصت و هر چیزی بهره می برند از این موقعیت هم بیشترین استفاده را می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،برای خیلی از افراد شاید یک آرزو باشد که برنامه زنده آنها در اینستاگرام یا همان ( لایو) به چند صد نفر  برسد اما هستند در میان این افراد به قول معروف شاخ اینستاگرام که در این چند روز گذشته لایوهای شان به چند صد هزار نفر هم می رسید!

اما چرا مردم به سمت این افراد منحرف و ضد دین و ضد اخلاق کشیده می شوند چرا خانواده های خودشان را از ورود به لایوهای این افراد منع نمی کنند آیا واقعا هدف این افراد فقط سرگرمی است؟! با یک تحلیل و رصد ساده میتوان به این مسئله دست یافت که عمده این افراد شاخ مجازی سعی می کنند تا انحراف فکری و عقده ای در میان جوانان ایجاد کنند و با ترویج فساد و فحشا و بی بندوباری جوانان را به انحراف و انحطاط بکشانند .

فحاشی ، اقدامات بسیار زننده ضد اخلاقی و ضد ارزشی آن هم بصورت زنده در مقابل دیده گان چند صد هزار نفر در لایوهای این شاخ های مجازی یک بحران اجتماعی جدی است که چرا جوانان ما برای گذراندن وقت خود و رفع بیکاری به سمت این افراد فاسد و منحرف کشیده می شوند که جواب آن را باید متولیان فرهنگی کشور پاسخ دهند که در طول این سالها چرا اقداماتی موثر انجام نداده اند تا در مقابل فتنه های شیاطین فرهنگی اینگونه جوانان در معرض خطر جدی قرار نگیرند.

رهبری معظم انقلاب که بارها و بارها در طول سالهای متمادی به مسئله فرهنگ ورود کرده اند اما بازهم شاهد کم کاری مسئولین و متولیان فرهنگی کشور بوده و هستیم کاری که باید بصورت جدی صورت بگیرد و جوانان را روشن و آگاه کند متاسفانه کمتر اتفاق افتاده است و جوانان ما در این قتلگاه مجازی ذبح می شوند و خودشان هم نمی دانند چه اتفاقی برای افکار و عقاید شان می افتد .

لایوهای چند صد هزار نفری شاخ های اینستاگرام مثل خواننده هتاک فراری امیرتتلو یا ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران در ونزئلا که هر کدامشان چند صد هزار نفر از جوانان را با نمایش گذاشتن زندگی های پوچ  و فحاشی به طرفداران شان هر کدام در نوع خودشان برای ضربه زدن به افکار و عقاید جوانان ایرانی کار می کنند .

وجود سایت های شرط بندی و قمار هم یکی دیگر از دستآوردهای این افراد برای درآمد های میلیاردی از جیب جوانان ایرانی است که با فریب دادن آنها سعی میکنند پولهای مردم را غارت کنند که تا امروز هم بسیار موفق بوده اند و تعداد زیادی از مردم پولهای خودشان را خواسته و یا ناخواسته فریب خورده اند و به جیب این افراد فاسد ریخته اند.

امثال این افراد شاخ مجازی در چند سال گذشته در فضای اینستاگرام  بسیار زیاد شده است و احمق هایی را مردم معروف و مشهور کرده اند که هر روز به سبک جدیدی مشغول خالی کردن جیب مردم هستند و آن طرف دنیا فقط دنبال خوش گذرانی و عیاشی خودشان هستند.

بهترین راه آگاه سازی مردم نشان دادن چهره واقعی این افراد به آنهاست و اینکه بدانند این افراد برای فریب دادن آنها نقشه های زیادی کشیده اند و آنها را احمق فرض کرده اند که اینگونه در مقابل چند صد هزار نفر فساد و فحشا را ترویج می دهند و مردم هم با هجوم به لایوهای آنها افکار خودشان را به دست آنها می سپارند و ناخواسته وارد پازل بازی آنها می شوند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18658
اخبار مرتبط

نظرات شما