عضو خبرگان رهبری:

سپاه و بسیج همیشه درصحنه خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند/ مردم مشارکت همه‌جانبه‌ای در رزمایش کمک مؤمنانه داشته باشند

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که سپاه و بسیج همیشه درصحنه خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند، گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه مردم نیاز است که مردم مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: رزمایشی که در تمام کشور و با توصیه رهبر انقلاب صورت گرفت، همه با تأسی از امام حسن (ع) و توجه فراوانی که ایشان به یاری‌رساندن به نیازمندان داشتند صورت گرفت و چه خوب است که در این ماه عزیز همه باهم در این رزمایش مشارکت و همدلی داشته باشیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب نیز کل نیروهای کشور به‌خصوص نیروهای مسلح را برای یاری‌رساندن به نیازمندان بسیج کردند و در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مانند همیشه درصحنه حاضر هستند و به خدمت‌رسانی به محرومان می‌پردازند.

دیرباز ابراز داشت: انتظار می‌رود در زمان عید فطر چنین اقداماتی را انجام بدهیم تا به امید خداوند و با عنایت حضرت مهدی (عج) این بیماری ریشه‌کن شود.

وی افزود: تاکنون بر اساس آماری که منتشرشده بیش از 7 میلیون بسته معیشتی به نیازمندان اهداشده که نشان‌دهنده توجه ویژه مردم و مؤمنین به رفع حاجات نیازمندان در این ماه عزیز و پربرکت است.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: در این میان باید از نیروهای سپاه و بسیجیان که نشان دادند هرزمانی که مشکلی به وجود می‌آید وارد عمل می‌شوند، تشکر و قدرانی کنیم.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/19304
اخبار مرتبط

نظرات شما