چه زمانی خودرو خود را تحویل می گیرم؟

قم فردا در نظر دارد تا موضوع تاخیر در تحویل خودرو را از زبان خریداران منعکس کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،چند سالی است که خودروسازان روش پیش فروش خودرو را برای فروش محصولات خود انتخاب کرده اند، در این روش خریداران چند ماه قبل از خرید خودرو ودیعه ای پرداخت و برای تحویل خودرو در موعد مقرر ثبت نام می کنند.

خرید خودرو به روش پیش فروش به روشی متدوال تبدیل شده اما گره کار در آنجاست که خودروسازان به وعده خود عمل نمی کنند تا جایی گاهی داد خریداران بلند می شود، سال گذشته موضوع بیخ پیدا کرد و خریداران با مشکلات بسیاری مواجه شدند.

ماجرا به همین تاخیرها ختم نمی شود بلکه یکی از چالش های خریداران افزایش قیمت نجومی خودرو در زمان تحویل است و خریداران گلایه دارند که اگر سر موعد مقرر خودرو خود را تحویل گرفته بودند می توانستند با هزینه کمتری صاحب خودرو شوند، برخی ها هم دیگر از نظر مالی توان پرداخت هزینه بیشتر و تحویل خودرو خود را ندارند و گاهی عطایش را به لقایش می بخشند.

به نظر می رسد تاخیر در تحویل خودرو به یک ماجرای تکراری تبدیل شده است تا جایی که مردم در زمان ثبت نام خودرو همیشه چند ماهی بعد از زمان وعده داده شده را برای تحویل در نظر می گیرند.

قم فردا در نظر دارد تا موضوع تاخیر در تحویل خودرو را از زبان خریداران منعکس کند، اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که برای پیش فروش خودرو ثبت نام کردید و خودرو خود را با تاخیر تحویل گرفتید، مدل، شرکت خودروسازی، زمان ثبت نام و تحویل خودرو را در قسمت نظرات این خبر اعلام کنید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19628
اخبار مرتبط

نظرات شما