تحصیل ۳۳۰۰ دانشجو در دانشگاه شهاب دانش/ جزئیات پذیرش دانشجویان جدید اعلام شد

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه شهاب دانش قم به تحصیل سه هزار و سیصد دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: فرصت پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته تا هفت مهر تمدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید امین سلامتیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار شد، به تحصیل ۳۳۰۰ دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۱۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی، ۱۸۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و  ۶۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ‌ارشد پذیرش شده اند.

وی همچنین به حضور ۲۷۰ استاد و عضو هیئت علمی در دانشگاه شهاب دانش قم اشاره کرد و افزود: استادان این دانشگاه مشتمل بر ۵۳ عضو هیئت علمی تمام وقت، ۲۰ عضو هیئت علمی پاره وقت از دانشگاه‌های معتبر و ۲۰۰ مدرس حق‌التدریس است.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه شهاب دانش به ظرفیت پذیرش دانشجویان جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ظرفیت پذیرش برای رشته‌های مقطع کاردانی به تعداد ۱۰۰ نفر، کارشناسی به تعداد ۶۰ نفر، کارشناسی ارشد به تعداد ۲۰ نفر و دکترا به تعداد ۷نفر تعریف شده است.

سلامتیان افزود: امروز رشته‌های حسابداری، معماری و مدیریت طرفدار بیشتری دارد و ظرفیت بخشی از رشته‌ها نظیر مهندسی مکانیک تکمیل نمی شود چراکه متقاضی کمتر دارد.

وی به زمان آغاز ترم جدید تحصیلی دانشجویان جدیدالورود اشاره کرد و گفت: پذیرش دانشجویان ترم اولی از آبان ماه خواهد بود و ترم جدید که قرار بود ۱۵ شهریور شروع شود، ۲۹ شهریور شروع خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه شهاب دانش خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کلاس‌های دانشجویان ترم اولی را تا چند هفته به صورت حضوری برگزار کنیم، با این حال سلامت دانشجویان در اولویت ماست و باید منتظر وضعیت استان بمانیم.

سلامتیان همچنین از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در رشته‌های مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته خبر داد و گفت: فرصت پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی تا هفت مهر تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه شهاب دانش در تمام رشته های فنی و مهندسی، مدیریت، حسابداری، روان شناسی، مشاوره، زیست فناوری و علوم ورزشی به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند و در حال پیگیری برای پذیرش دانشجو در رشته حقوق هم هستیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19901
اخبار مرتبط

نظرات شما