ترامپ: عملکرد دموکرات‌ها تهوع آور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از عملکرد رهبران دموکرات در ایالت‌های مختلف گفت: اتفاقاتی که در شهر‌های تحت اداره دموکرات‌ها رخ داده نگران کننده است. وضع این شهرها، تهوع آور است

وی افزود: به محض اینکه نیرو‌های گارد ملی وارد کنوشا شدند، همه (ناآرامی ها) بلافاصله متوقف شد. اتفاقات بد بسیاری در حال رخ دادن است که علت آن نیز همین شهردار بسیار ابله و بسیار نادان است.

رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چطور او شهردار شده است! تنها کاری که او بایستی انجام می‌داد این بود که یک تماس تلفنی (با گارد ملی) می‌گرفت. وی به عنوان یک احمق فقط نظاره گر هرج و مرج و ویرانی شهر بود.

ترامپ خاطر نشان کرد: فقط یک فرد احمق چنین وضعی را تحمل می‌کند. دموکرات‌ها مسبب اتفاقات ناگوار در ایالت‌های مختلف هستند.

اخیرا در پی شلیک پلیس آمریکا به یک شهروند سیاه‌پوست در کنوشای ایالت ویسکانسین در مقابل چشم فرزندان او، موج اعتراضات ضد نژادپرستی در این شهر و نیز در پورتلند دوباره تشدید شده است. اقدام پلیس علیه این مرد سیاهپوست خشم مردم این شهر را برانگیخت و آن‌ها را به خیابان‌ها کشاند. همزمان رئیس جمهور آمریکا بر تصمیم خود در خصوص اعزام نیرو‌های گارد ملی به شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین برای فرونشاندن شورش‌های خشونت آمیز تاکید کرد.

ترامپ قرار بود دیروز (سه شنبه) برای بازدید به کنوشا برود، اما فرماندار ویسکانسین از این سفر در میان شورش‌های مردمی ابراز نگرانی کرد و از ترامپ خواست تا در برنامه‌های خود تجدید نظر کند.

موج گسترده اعتراضات ضد نژادپرستی از زمان قتل فجیع جوج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس در شهر‌های مختلف آمریکا به راه افتاده و هر روز بیشتر زبانه می‌کشد. سیاهپوستان خواهان برابری و توقف بی عدالتی نهادینه شده در نظام آمریکا هستند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19998
اخبار مرتبط

نظرات شما