رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمنان نگران یکپارچگی جریان مقاومت در منطقه هستند/ برخی دولت های اسلامی بستر خباثت دشمنان را فراهم می کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه توهین به پیامبر(ص) از سر دستپاچگی دشمن است، گفت: دشمنان نگران یکپارچگی جریان مقاومت در منطقه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر امروز در جمع اعتراض کنندگان به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد،اظهار داشت: اهانت وقیحانه نشریه منحوس فرانسوی به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام اولین اهانت و خیانت و جسارت نیست و شاید آخرین عمل وقیحانه هم نباشد.
وی ادامه داد: از ابتدای پیدایش دین طبع شیاطین در مقابله با دین و اسلام وجود داشته است و از نخستین پیامبر الهی تا رسول خاتم طبع شیطانی برخی از انسان ها مانع از بروز فطرت شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) هیچ گاه از رسالت خود دست برنداشتند، گفت: مشرکان خاکستر روی سر پیامبر(ص) ریختند، دین مبارک پیامبر(ص) را شکستند اما پیامبر دست از رسالت الهی خود برنداشت.
امروز جاهلیت مدرن در لباس غرب است
وی اضافه کرد:از ابتدا جاهلیت و جود داشته و  امروز هم جاهلیت مدرن با لباس فرهنگ منحط غربی در مقابل حرکت جهانگیر رسول خدا بیکار ننشسته و هر روز حرکت جدیدی را شاهد هستیم. بعضی از حرکت ها با قرآن سوزی با کاریکاتور و یا نوشتن کتب شیطانی و اقداماتی در فضای مجازی به مقابله با اسلام می پردازند.
ذوالنوری بیان داشت: امروز در فضای مجازی و سایت هایی که در اختیار غرب است هر روز فیلمی علیه اسلام و دین نمایش داده می شود. کسانی که دین را در مقابل اهداف خود می بینند طبیعی است که دست به اقدامات نابخردانه و اسلام‌ستیزی بزنند.
نشریه فرانسوی به مقدسات همه ادیان اهانت می کند
وی اضافه کرد: این اولین حرکت ناشایست این نشریه نیست. این نشریه رسما در زمان تاسیس خود اعلام کرد که ضد دین است و ما می بینیم که نه فقط به پیامبر اسلام، بلکه به مسیحیت و دیگر ادیان نیز حملات نابخردانه و اهانت کرده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به علت های وقوع این اتفاقات، گفت: یکی از علت هایی که می تواند باشد خط شیطانی و نفوذ شیطان در وجود انسان هایی است که مسیر هدایت را نمی توانند بپذیرند.
وی ادامه داد: انسان های کج خرد و کج مسیری که شهوت و ندای حیوانی آنها نمی گذارد تا مسیر دین را طی کنند همیشه بوده و هستند  که قرآن از آنها به عنوان جاهل، نادان و اصحاب جهنم یاد می کند و این خط مبارزه باید ادامه داشته باشد تا مسیر تکامل کامل شود.
برخی دولت های اسلامی بستر خباثت دشمنان را فراهم می کنند
ذوالنوری گسست درون اسلام را دیگر علت لزوم مبارزه دانست و اضافه کرد: سران کشورهای استکباری گروه های خود را برای مقابله با فرقه های حقه اسلام ناب بسیج کرده اند و برخی دولت های اسلامی بستر لازم را برای این خباثت ها فراهم می کنند.این تفرقه و گسست در میان امت های اسلامی از ابزار های دشمن است.
وی تصریح کرد: ما فقط این نشریه فرانسوی را محکوم نمی کنیم، بلکه جاده صاف کن های کشورهای اسلامی که این میدان تاخت و تاز را برای مستکبرین فراهم کرده اند، گناهی بزرگتر است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: عامل اصلی این تفرقه حکام عربی هستند که به دشمنان اجازه می دهند به مقدسات ما هجوم بیاورند ما از هر مستکبری بگذریم از آل صعود نخواهیم گذشت.
وی گفت: انشالله با بیداری مسلمانان شر این اشرار از سر مسلمانان کم خواهد شد. ظلمی که سگ های تعلیمی نظام سعودی برای جنگ با اسلام پرورش داده اند کم تر از این اهانت ها نیست.
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه عامل دیگر نگرانی نظام سلطه از پیشرفت های اسلام است، گفت: نگرانی، دلهره و آشفتگی نظام سلطه از دوام خط اسلام ناب باعث ترس آن ها شده و با وجود اینکه همه امکانات خود را پای کار آورده اند، نتیجه مثبت نمی بینند.
امروز در یمن ماشین جنگ آل صعود به گل نشسته است
وی خاطرنشان شد: در جنگی که قرار بود چهار ماهه مشکل یمن را حل کند، ما می بینیم که سال هاست مردم یمن مقاومت کرده اند و روز به روز انسجام آن ها بیشتر می شود در حالی که هرروز تجهیزات نظامی عربستان از بین می رود.
ذوالنوری ادامه داد: سوریه ده ها سال است که در حال هجوم دشمنان اسلام است ولی نمی توانند جریان اسلام گرا را از این مناطق حذف کنند، در عراق، افغانستان و پاکستان هم همین گونه است.
وی خاطرنشان کرد: این چراغ الهی را ابلهان با فوت کردن نمی توانند خاموش کنند، کسانی که به اسلام و پیامبر(ص) اهانت می کنند، سرنوشت بدی خواهند داشت، مگر سرنوشت سلمان رشدی را ندیدید که امروز در جنون و دیوانگی روزهای پایانی عمر خود را سپری می کنید.
ذوالنوری تصریح کرد: انفجار بیروت بدون عوامل بیرونی امکان پذیر نبود، امروز دشمنان بغض خود را نسبت به پیامبر رحمت باید نشان دهند و قرآن پیش بینی کرده که آن ها راهی جز مرگ نخواهند داشت.
برخی با چه منطقی به دنبال ارتباط با دشمنان هستند
وی اظهار داشت: برخی از داخلی ها فرهنگ منحط غربی را نشخوار می کنند و از نسخه های فاسد ضد دین و ضد بشر الگوگیری می کنند، نمی دانیم خواب خرگوشی آن ها تا کی ادامه پیدا خواهد کرد، با چه منطقی به دنبال برقراری ارتباط با این دشمنان هستند و با چه منطقی صحبت از سازش با مستکبرین را سر می دهند.
تقویت جریانات ضد دینی در دوران اصلاحات با پول مردم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما شاهد بودیم در دوران اصلاحات با پول این مردم گرسنه جریانات ضد دینی داخلی تقویت شد، امروز هم متاسفانه آن جریان فعال هستند و باید درباره این حملات به دین مردم فکری کرد.
وی بیان کرد: امروز نه تنها در جوار کریمه اهلبیت(ع) این جوش و خروش برپا شده است، بلکه به دنبال پیام رهبر انقلاب و مراجع تقلید، ما شاهد این موج فراگیر در ایران اسلامی هستیم و هم‌زمان در شهرهای مختلف کشور این مراسم در حال برگزاری است.
اسرائیل به دنبال نفوذ در منطقه است
ذوالنوری حرکت دشمن در اهانت به رسول گرامی اسلام را حساب شده دانست و عنوان کرد: آن ها می خواهند معامله قرن را به سرانجام برسانند و پای رژیم منحوس اسرائیل را در منطقه باز کنند، در این بین یوق اسارت بر گردن برخی از سران کشورهای عرب منطقه انداخته اند.
وی با بیان اینکه علت شکاف بین مسلمان این است که آن ها قرآن را گرفتند اما عترت را رها کردند، اضافه کرد: امروز مردم ما این افتخار را دارند که در مسیر قرآن و عترت حرکت می کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نابودی دشمن در قرآن پیش بینی شده است، گفت: امیر المومنان(ع) از ظهور یهودیت در منطقه خاورمیانه خبر داد، عده ای پرسیدند که یا علی آیا این مصیبت طول می کشد، حضرت فرمود خیر، آن ها حق دارند قرآن را تضعیف کرده و جریان های تروریستی را فعال کنند، چرا که ناقوس مرگ آن ها را علی(ع) به صدا در آورده است.
وی تاکید کرد: ما سفیر فرانسه را به مجلس احضار و مراتب خشم مردم را به آن ها اعلام کرده ایم، او هم متعهد شده که پیام مردم ایران را به سران فرانسه ابلاغ کند.
دشمنان نگران یکپارچگی جریان مقاومت در منطقه هستند
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان نگران یکپارچگی جریان مقاومت در منطقه هستند، به همین دلیل رژیم صهیونیستی که جریان نفسش تنگ شده به ترس افتاده است.
وی ابراز کرد: نقطه ثقل کلام رهبر انقلاب در پیامی که صادر کردند، گمراهی مردم از اقدامات خبیثانه در منطقه است که مردم هیچ گاه از این نقشه ها غافل نخواهند شد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/20194
اخبار مرتبط

نظرات شما