/ فیلم

مسئول هیئت علمدار کربلا مطرح کرد:

توزیع 100بسته معیشتی در دهه سوم ماه محرم بین خانواده های نیازمند

مسئول هیئت علمدار کربلا از توزیع 100بسته معیشتی در دهه سوم ماه محرم بین خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده است این بسته های معیشتی در ماه صفر هم با کمک خیرین بین نیازمندانی که شناسایی شده است توزیع شود.

علی وکیلی، مسئول هِیْئَت عَلَمدارِکَربَلا(قم) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به دوازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه اظهارداشت:  مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناطق هدف با توزیع بیش از ۲،۷۰۰بسته معیشتی بین خانواده های آبرومند تحت پوشش این مجموعه توزیع شد.
وی ادامه داد: مرحله به مرحله این رزمایش در منطقه و با شناسایی افراد نیازمند اجرا می شود و مرحله دوازدهم این رزمایش دهه سوم محرم باتوزیع۱۰۰بسته موادغذایی انجام می‌شود.
مسئول گروه جهادی علمدار کربلا با اشاره به اینکه ارزش ریالی۱۰۰بسته۳۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون تومان است، گفت:  علاوه براین، ماه صفر نیز مراحل بعدی رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین باتوزیع ۳۰۰بسته معیشتی بین خانواده های محترم وآبرومندبرگزار خواهدشد.
وی اظهارداشت:دوازده مرحله نخست رزمایشاتی که انجام شدتجربیات خوبی به دست آوردیم که باید برای مراحل بعدی نقاط ضعف‌ها را برطرف خواهیم کرد
وکیلی در ادامه ابراز داشت: باید سعی کنیم توزیع بسته‌های معیشتی به گونه‌ای باشد که همه خانواده‌های نیازمند منطقه هدف بخوبی شناسایی وپوشش داده شود و هم کمک‌رسانی نیز به نحوی باشد تاحقی از کسی ضایع نشود.
وی خاطرنشان شد: با کمک اعضای هیئت، خانواده‌های نیازمند بصورت هدفمندشناسایی و برای مراحل بعدی رزمایش نیز برنامه ریزی خواهدشد.





انتهای پیام/160



دانلود فیلم
http://qomefarda.ir/20243
اخبار مرتبط

نظرات شما