افزایش بیمارستان‌های پذیرش کننده بیماران کرونا در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی، مقرر شد از صبح امروز سه شنبه اول مهرماه در بیمارستان امام رضا (ع) قم نیز بیماران با علائم کرونا پذیرش شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه حجم گسترده بیماران به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، شاهد افزایش بیماران بستری در بیمارستان های قم هستیم.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی، مقرر شد از صبح امروز سه شنبه اول مهرماه در بیمارستان امام رضا (ع) قم نیز بیماران با علائم کرونا پذیرش شوند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  بیان داشت: بخشی از این بیمارستان در اختیار بیماران مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت که از همکاری مسئولان تأمین اجتماعی استان قدردانی می کنیم.

پیش از این بیمارستان های امیر المومنین(ع)،  کامکار  و فرقانی پذیرای بیماران کرونایی در قم بودند که با افزایش  بیماران کرونا در قم بیمارستان امام رضا(ع) نیز به جمع بیمارستان های پذیرش کننده بیماران کرونا افزوده شد.

طی روز گذشته شاهد یک پیک بزرگ در مورد کرونا در قم بودیم و در یک روز ۱۲۰ نفر از همشهریان قمی بستری شدند که آمار غیرقابل‌تصور و نگران‌کننده است؛ درحالی‌که در اسفندماه سال گذشته در پیک کرونا روزانه ۱۶۰ نفر بستری شدند.

 تفاوت پیک کرونا امروز با اسفند در این است که در آن ایام همه‌جا تعطیل شد، اما امروز در حالی وارد این بحران می‌شویم که تمامی تجمعات و فعالیت‌های صنوف دایر بوده و جان مردم را تهدید می‌کند. 

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.


انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/20473
اخبار مرتبط

نظرات شما