همزمان با روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران؛

مراسم مهمانی لاله ها در گلزارهای سراسر استان قم برگزار شد

مراسم میهمانی لاله ها و تجدید عهد با آرمانهای شهدا با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جمعی از مدیران، مدیران و کارکنان بنیاد، مسئولان ، نیروهای نظامی و انتظامی همزمان با سراسر کشور در 92 گلزار و یادمان شهدای استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  این مراسم در 80گلزار شهری و روستایی و 12 یادمان شهید در دستگاهها و نهادهای استان قم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد .

حاضران با اهدای شاخه های گل و گلاب یاد و خاطره 6000شهید استان قم در دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با حضور در گلزار علی بن جعفر(ع) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: دشمنان هرچه حیله داشتند در طول این چهل سال به کار بستند اما نتوانستند انقلاب اسلامی و ملت انقلابی را از نفس بیندازند.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: دفاع مقدس یادآور ایثار، غرور، عظمت، اقتدار، جانفشانی و مقاومت ملتی است که تا پای جان پای ارزشهای اسلامی ایستاد و طی چهار دهه با همه تحریم و تهدیدات از این ارزشها پا پس نکشید، بلکه این ملت امروز قوی تر از گذشته مسیر تعالی را طی می کند.

 وی اذعان داشت: نسل های انقلاب تربیت یافتگان مکتب عاشورا هستند و این مکتب پیوندی ناگسستنی بین نسل دوران دفاع مقدس و نسل امروز ایجاد کرده و این را ما در شهدای مدافع حرم شاهد بودیم.

حجت الاسلام هنرمند افزود: گلزارهای شهدا امروز پرچم های افتخار و اقتدار نظام اسلامی است و خانواده های معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و صبر و ایستادگی خویش، سرمایه های معنوی نظام اسلامی هستند.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت این روز صادر شده را قرائت کرد.

سپس مراسم گلباران و عطر افشانی مزار 3000شهید گلزار علی بن جعفر (ع) با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور قم و خادمان شهدا  برگزار شد.

همزمان با این مراسم گلباران مزار 6000شهید استان قم با حضور خانواده معظم شهدا، کارکنان بنیاد شهید، معاونان و روسای مناطق یک و دو بنیاد و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در گلزارهای شهری و بخش های استان انجام شد.
 
 
 

انتهای پیام/



http://qomefarda.ir/20559
اخبار مرتبط

نظرات شما