اتفاق جالب در مراسم تشییع جنازه قاضی برجسته آمریکایی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حدود یک هفته پیش بود که «راث بیدر گینسبرگ»، مسن‌ترین قاضی دیوان عالی آمریکا درگذشت. او یکی از ۹ قاضی برجسته دیوان عالی آمریکا و مسن‌ترین قاضی این دیوان بود که پس از ۲۷ سال تصدی این سمت در سن ۸۷ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

اما ویدئویی که یک اتفاق جالب را هنگام تشییع جنازه هفته پیش راث بیدر در داخل دیوان عالی آمریکا نشان می‌دهد به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است. در این مراسم مربی ورزش شخصی قاضی گینسبرگ در هنگام ادای احترام به گینسبرگ روی زمین دراز کشید و اقدام به انجام دادن حرکت شنای سوئدی کرد. در ویدئویی که از داخل دیوان عالی آمریکا تهیه شده نشان می‌دهد که «بریانت جانسون»، مربی ورزش گینسبرگ در مقابل تابوت او قرار گرفته و سپس چند حرکت شنا را به نشانه ادای احترام به او انجام می‌دهد.

 

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی کاربران این اقدام مربی گینسبرگ را مورد تمجید قرار دادند برخی نیز تعجب خود را از این اقدام غیرمنتظره جانسون ابراز کردند.

گفتنی است؛ دیوان عالی آمریکا بالاترین مرجع حل اختلاف در آمریکا است که تصمیم گیری نهایی در مورد بروز اختلاف میان دولت و کنگره را بر عهده دارد.

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20587
اخبار مرتبط

نظرات شما