جو بایدن: عملکرد ترامپ در مناظره نخست «شرمساری ملی» بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا طی اظهاراتی در جمع خبرنگاران در ایالت «اوهایو» عملکرد «دونالد ترامپ» در مناظره انتخاباتی نخست را «شرمساری ملی» توصیف کرد.

بایدن گفت: من فکر می‌کنم که این (عملکرد ترامپ) تنها یک شرمساری ملی بود. اما نگاه کنید؛ من امیدوارم مردم آمریکا و رای دهندگانی که هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اند تعیین کنند که آیا هر یک از ما پاسخی برای نگرانی‌های آن‌ها داریم.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در ادامه ضمن انتقاد شدید از اظهارات ترامپ در جریان نخستین مناظره، تاکید کرد در صورتی که ترامپ در انتخابات با شکست مواجه شود و از قدرت کنار نرود مردم آمریکا این موضوع را نخواهند پذیرفت.

 

نخستین مناظره انتخاباتی «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، نامزد‌های انتخاباتی دموکرات و جمهوری‌خواه شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی آمریکا برگزار شد.

شیوه برگزاری این مناظره و اظهارات ۲ نامزد انتخاباتی و به خصوص ترامپ جنجال و واکنش‌های منفی بسیاری را به همراه داشته است.

کمیسیون مناظره انتخابات آمریکا نیز از تصمیم خود برای اتخاذ تدابیری در راستای حفظ نظم در مناظره‌های انتخاباتی پیش‌رو خبر داد.

دونالد ترامپ با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود به این تصمیم کمیسیون مناظره انتخاباتی آمریکا واکنش نشان داده و نوشت: نامزد دموکرات باهوش‌تری پیدا کنید.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20676
اخبار مرتبط

نظرات شما